Företagande Forum

Affär med Rssland

Jag börjar en affär med RUSSLANd. Vi förberädar ett avtal, måste man skicka en fakrura till dem, om de inte kräver, töts att här i Sverige måste man g...

Kategori: Allmänt

10% rabatt på hemsida för nystartade företag

Som webbdesigner är det svårt att hinna med sin egen hemsida. Nu har jag dock kommit till skott och gjort en uppfräschning av min egen hemsida.

Kategori: Anslagstavlan

Vart fixar man bra telefonnummer ?

Hejsan.
Ska snart dra igång min verksamhet. Dock skulle jag vilja ha en mobil med ett relativt enkelt telefonnummer som inte kommer kosta massa. Ex...

360 Panoramabilder

Hej!
God fortsättning och Gott Nytt År till alla här på forumet.

Mitt namn är Steve och jag driver mitt eget företag SIA Panorama. Vi skapar...

Kategori: Presentera dig och ditt företag

Vi lanserar snart europas modernaste ekonomisystem!

OnEconomics kommer under 2011 lansera ett nytt ekonomisystem och vår målsättning är att det skall vara europas modernaste.

Vi kommer utgå från...

Duplicering/kopiering av CD/DVD

Hej

Jag och mitt företag Cognitus har produktionskapacitet tillgodo som vi vill ställa till andra företagares förfogande när det gäller vår ava...

hjälp med att tolka information?

Hej!
är helt ny på detta med företagande men känns väldigt spännande ..
har fått ett erbjudande om att ta över ett företag ...
kollade på all...

Besviken på VistaPrint!!!

Fick idag ÄNTLIGEN hem mina visitkort..undrade vad det var för paket ifrån belgrad som jag hade fått tills jag öppnade och såg innehållet från vistapr...

Från Musik Projekt Till Skivbolag

Hey!

När jag var 14 år startade jag ett Projekt/Kollektiv/Crew som var en idé som var ganska så förhastad vid det laget. Men jag märkte att när...

Kompanjon sökes gällande klädsömnad /barnkläder

Hej
Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med någon som är intresserad av att starta företag tillsammans, jag är designer konstnär och målar barnb...

Ny webbplats för ansiktsbehandling Stockholm

Hej
Vill välkomna besökare till vår nya webbplats för skönhetsvård, ansiktsbehandlingar på Östermalm i Stockholm.

Välkomna till http://www.a...

Programvara för SMS skick via PC

Hej
Vi på sms4pc är nya på det här forumet.
Vi jobbar med en sms application som har en sms desktop där man kan skicka
sms-aviseringar till...

God Jul

[center][color=red][size=18pt]God Jul och Gott nytt år!![/size][/color][/center]  🙂

bonusen indragen

Grrrrr Grrrrr
arg som ett bi sade upp mig från min anställning då allt  blev klart med övertagandet av den rörelse jag köpt  en överenskommelse o...

Kategori: Off Topic

2 TB Hårddisk och HD-Videokamera

Tänkte att någon var sugen på lite elektronik såhär innan jul 🙂
Har några exemplar av varje nedan. Allt är helt nytt. Bara för foretagande.se medl...

Hemsidor från 3 999:-

Vi på LÅ Webbyrå tycker att det ska vara både enkelt och billigt att skaffa sig en professionell hemsida.

Vi säljer hemsidor till fasta priser...

Nybörjare ska starta eget

Hej,

jag ska starta ett eget företag som ska åka ut till företag och massera på deras arbetsplats då jag har sett att det finns behov av det i...

Jemia Nova - Företaget som ser möjligheterna

Jemia Nova är det lilla företaget som ser de stora möjligheterna. På Jemia Nova arbetar jag med individanpassat och lösningsfokuserat stöd till föränd...

Behöver hjälp med F-skatt sedel

Hejsan ska ansöka om F-skatt sedel och fått hem ett papper. jag har gjort affärsbudget men är fruktansvärt dålig på detta.

Jag har fastnat på...

Skyldigheter som arbetsgivare?

Hej!

Utgå ifrån att inget kollektivavtal finns eller skall tecknas, befattning tjänsteman, fast lön tillämpas och tillsvidare-/provanställning...