Prenumerera Ekonomi
Bokföra kontantinsats
Hej! |
|||
Välja bokföringsbyrå?Jag är teknolog och helt outbildad i ekonomi. Jag ska precis starta AB och behöver därför i början mycket hjälp att komma igång med bokföring, budgete... |
|||
bokföring av inköp betalda med egna pengar
Hej! |
|||
bokföring och skattedeklaration
Hej, jag är en nybörjarfråga. |
|||
e-bokföring
Hej! |
|||
Bokföra kontantköpHur bokför jag och gör rent praktiskt vid ett kontantköp? Låt oss t ex säga att jag köpt material för 1000 kr och betalat med kontanter. Jag har ett A... |
|||
Bankkontot misstämmer...
Hej! |
|||
Behöver tips och råd!
Hej! |
|||
Bokslut?Jag har fått den äran att göra bokslut för vår förening. Vi har tidigare bara använt oss av Excel vilket ställer till lite problem nu när jag tänkte f... |
|||
Nollställning av utgående balans?Hej jag har en enskild firma och använder mig av spcs bokföring. Nu undrar jag hur man nollställer den utgående balansen. Hur gör man detta och hur bö... |
|||
Bokslut? måste göras av revisor?
Hej, |
|||
Skattekonto
Har en fundering... |
|||
Arbetsgivaravg mm
Hej! |
|||
Försäljning tjänst till Norge
Hej! |
|||
BilförmånFunderar på hur Ni räknar på om det är förmånligare att företaget äger bilen eller Ni själva? Jag har under 2006 kört ca 1200 mil med min privata bil... |
|||
hur bokföra bort faktura skuldHur ska jag boka bort i spcs en faktura som jag inte har fått betalt för och inte kommer att få betalt för.(2 år sen) Personen i fråga har inga tillgå... |
|||
Upptäckt mitt första fel!Upptäckt mitt första bokföringsfel nu - panik! Det är ett fel som är ettpar månader gammalt och jag vet inte hur jag ändrar det (har skrivit debet på... |
|||
Upptäckt mitt första fel!Upptäckt mitt första bokföringsfel nu - panik! Det är ett fel som är ettpar månader gammalt och jag vet inte hur jag ändrar det (har skrivit debet på... |
|||
Ingående balans?
Hej, |
|||
Datorutrustning till anställd
Jag undrar hur jag bokför en dator som är köpt till |
|||