Prenumerera
Ekonomi
Privat mobil i företaget?I höstas köpte jag ny mobil privat (Telia) med en bindningstid på 12 månader. Nu har jag startat företag (enskild firma) och det känns meningslöst att... |
|||
när Moms står inte skrivet på fakturan
Hej! |
|||
bokföring av kostnader som betalas av en kund
Hej! |
|||
Bokföringsprg.
Hej! |
|||
Bokföringsprg.
Hej! |
|||
Moms vid handel från annat EU-land och sen Sverige?Hur beräknar man momsen i följande fall? Jag tänkte trycka böckerna i Danmark. För enkelhetens skull räknar vi på en bok. Att trycka en bok i Danmark... |
|||
Ab vad kan gå fel?Tjena, jag och en polare ska starta upp ett AB eller den engelska motsvarigheten med en filial i Sverige, Ingen av oss har någon som hälst erfarenhet... |
|||
bokföra representation?
hej, hoppas nån kan hjälpa mig i detta ärende. |
|||
Bokföring och datum!
Hej! |
|||
Bokföra kontantinsats
Hej! |
|||
Välja bokföringsbyrå?Jag är teknolog och helt outbildad i ekonomi. Jag ska precis starta AB och behöver därför i början mycket hjälp att komma igång med bokföring, budgete... |
|||
bokföring av inköp betalda med egna pengar
Hej! |
|||
bokföring och skattedeklaration
Hej, jag är en nybörjarfråga. |
|||
e-bokföring
Hej! |
|||
Bokföra kontantköpHur bokför jag och gör rent praktiskt vid ett kontantköp? Låt oss t ex säga att jag köpt material för 1000 kr och betalat med kontanter. Jag har ett A... |
|||
Bankkontot misstämmer...
Hej! |
|||
Behöver tips och råd!
Hej! |
|||
Bokslut?Jag har fått den äran att göra bokslut för vår förening. Vi har tidigare bara använt oss av Excel vilket ställer till lite problem nu när jag tänkte f... |
|||
Nollställning av utgående balans?Hej jag har en enskild firma och använder mig av spcs bokföring. Nu undrar jag hur man nollställer den utgående balansen. Hur gör man detta och hur bö... |
|||
Bokslut? måste göras av revisor?
Hej, |
|||