Prenumerera Ekonomi
Deklaration - jag har inte gjort något!Jag avregistrerade min enskilda firma i mars -07 och har inte gjort något alls under -07 (såg till att göra de sista försäljningarna i slutet av -06).... |
|||
Projektfinansiering?
Hej, Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Kontering av Överlåtelse, hur gör man?
Hej! |
|||
Ny laptop - Vad är viktigt?
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Bokföra avdrag för arbetsrum i egen bostadHur bokför man schablonavdraget för arbetsrum i egen bostad? Eller är det nåt avdrag man bara ska fylla i någonstans i deklarationen utan att ta upp d... |
|||
Bokföringsprogram för Linux?
Hej! |
|||
Handlat privat på företagskortet, hur bokföra?Då kom ett kvitto från Willys på mat för säg, 800:-. Att bokföra detta korekt är att bokföra det som eget uttag, men hur gör jag med arb.avgifter mm.... |
|||
Företagsform, lösning ?
Hej ! |
|||
Bokföra tull, moms, frakt mm vid import
Jag har fått en leverans från land utanför EU och en lång faktura från speditionsföretaget med alla kostnader. Ser ut som följer |
|||
förlängt räkenskapsår
Hej! |
|||
Företags fastihetsskatt och ränteutgifter på privat deklaration
Hej, |
|||
KapitaliseringstipsJag är nyfiken på hur ni resonerar kring kapitalisering av bolag, närmare bestämt vad gäller fördelning mellan aktiekapital och överkursfond. Praktisk... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Behov av en Logo, kan man få dem som man vill?
Hej hej (igen) Kategori: Inköp |
|||
Ändra F-SkattStämmer denna beräkning om jag vill skicka in ny Preliminär självdeklaration för att sänka min F-skatt (preliminärskatt) maximalt, i min enskilda fir... |
|||
30-100 tusen för funktioner till hemsidan?
Hej alla. Kategori: Inköp |
|||
Företagare tips - Deklaration 2010Här på skatteverkets hemsida hittar du flera bra länkar och hjälpmedel till din Kategori: Bokföring forum, Skatter och Företagsformer |
|||
Organisering av bokföring, hur gör ni?
Är väldigt nyfiken på hur ni gör med er bokföring, eller rättare sagt, hur ni organiserar upp den. |
|||
kostnad för mobilsamtal?
Tjena! |
|||
Hur räkna ut skatten per månad
Hej! |
|||
Dröjsmålsränta - Vad gäller?
Vad gäller vid dröjsmålsränta? Finns det några bestämda lagar som reglerar hur mycket man får ta ut och vad ligger en vanlig dröjsmålsränta på? |
|||