Prenumerera Ekonomi
Moms vid försäljning av presentkort???
Vet någon vad som gäller när man säljer ett presentkort? Ska momsen bokföras/betalas då kortet säljs eller då kortet lämnas in? |
|||
hur bokför jag bensinkostnaden?
Hej! |
|||
Hur bokför jag kvittning av skuld.. kortförsäljning
Så här ligger det till. |
|||
Avdrag Bredband, rum, m.m
Hej hej |
|||
Tjänstebil istället för lön vid deltid.
Kan man som ersättning för jobb ta BARA en tjänstebil? |
|||
Banklån/kredit som företagare
Hur fungerar det att låna pengar till ett företag? Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Bokföra ändringsverifikationJag lyckades vara lite snabb när jag la in 2 verifikationer i SPCS. Jag glömde byta datum så de hamnade på samma som senaste verifikation och det verk... |
|||
Skita i preliminär självdeklarationHalloj, jag har nyligen startat ett företag (HB) och sitter med den preliminära självdeklarationen. Det är en lagom rolig gissningslek... Kan man inte... |
|||
Hjälp med Kapital,
Hej, Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Pengar över
Nystartad enskild firma. |
|||
Förlängt Räkenskapsår.
Hej allihopa. |
|||
Fått en ICA kasse med saker att bokföra åt kompis med enskild firma
Ja som överskriften säger, jag fick idag en ica kasse med kvitton för jan-mar 2008 som han vill ha hjälp med. |
|||
SKVför att inte återupprepa mig så har vi här en särskild länk där man kan ta upp SKV-relaterade dumheter. Kan det även finnas de som har svaren???????? |
|||
Hur göra med begagnad invetntarie?Vi har köpt en begagnad autoklav, steriliseringsapparat, för 18000 kronor. (Nypris ca 40000 kr). Den förre ägaren har skrivit av den helt och hållet i... |
|||
förbrukningsinventarie eller inte...
Hej! |
|||
webshop
hej! |
|||
Vilken företagsform passar min situation?
Hej! |
|||
Dela på butiken......
Jag vet inte mycket om att driva företag, men tanken har alltid funnits där att det vore kul. |
|||
Bokföra biobiljetter,
Hej, |
|||
HJÄLP med dator!
Hej! Kategori: Inköp |
|||