Prenumerera Ekonomi
Hög lön i AB nu eller behålla i företaget och ta hög lön sen?
Anta att vi pratar om en lön över översta brytgränsen för statlig skatt. |
|||
Hjälp med NE-blankett inför e-deklaration
Hej |
|||
Köpa domännamn, pris?Vad kan ett domännamn kosta? Jag vet att det självklart beror på hur bra det är och hur gärna man vill ha just det namnet, men finns det några riktlin... Kategori: Inköp |
|||
konsult eller anställd i delägt bolag
Hej alla! |
|||
Hur skriva ut paypal kvitton?
Hej! |
|||
Bästa programmet för bilverkstad?Hej! Jag har precis dragit igång en bilverkstad här. Just nu sitter jag med en mall på en kontantfaktura som jag bara skriver ut och ändrar för varje... Kategori: Inköp |
|||
Bokföra representation
Hej |
|||
Missa inte detta när du deklarerar 2012Nu är det dags att deklarera. Här har vi listat några smarta tips och några av årets nyheter som du kan ha i åtanke innan du sätter igång med föret... |
|||
Handlade, glömde ta kvittot
Hej! |
|||
Grundbok och huvudbok
Hej |
|||
Hjälp fattar inte egna uttag
Hej |
|||
Hur fungerar löneväxling tjänstepension?Min fru har under sina yrkesverksamma år inte hunnit sätta av så mycket i tjänstepension. Idag är hon tillsvidare anställd och har möjlighet till löne... |
|||
Bokföring av tjänstepension
Hej |
|||
Deklarera betald prelininärskatt 2011, momsbilaga nödvändig m.m
Hej |
|||
K10 vid förlängt räkenskapsår?Startade AB i höstas och har förlängt räkenskapsår (även om det verkar som att Skatteverket inte riktigt fattat det). I deklarationen nu så står det a... |
|||
skattskillnader AB och enskild firmaJag trodde att jag förstod skillnaden i skatt mellan AB och enskild men nu när jag har försökt tyda skatteverkets broschyrer så är jag inte så säker m... |
|||
moms sälj köp i EU
Hur fungerar Moms vid köp och försäljning utomlands alltså inom EU. |
|||
Leverantören skriver ned produktensvärde
Hej. Kategori: Inköp |
|||
Hjälp - kvitta underskott mot vinst eller A-skatt
Hej, |
|||
Gratis faktura utan reklam,egen logotyp sökes
Hej! |