Prenumerera
Ekonomi
Korta frågor kring bokslut och självdeklaration
Hallå! |
|||
Byte av leasingbil personbil
Hej |
|||
Överavskrivningar
Hej! |
|||
Dra av royalty/varumärke och maskininköp?
Vilka kostnader får man ha för ett varumärke? |
|||
Företag under 18Jo, det är såhär att jag har drivit ljud och ljusuthyrning via min ideella förening under ett år och känner att jag vill driva det i form av företag.... |
|||
Överföring av lager från Enskild firma till HB - hur bokföra?
Hej! |
|||
Akut! Privata inköp på företagskorto |
|||
Rikskuponger företag - vilka regler gäller?Jag driver ett aktiebolag och reser en del och äter ute. Är det förmånligt med rikskuponger? Är det avdragsgillt? |
|||
Handelsbolag och skattHej, vi är 4 vänner som har startat ett handelsbolag. För två av oss är det här sedan någon månad tillbaka en heltidssyssla och vi behöver ta ut penga... |
|||
Bokföring av försäkring
Hejsan, precis startat upp min enskilda firma och kommit igång med bokföringen med hjälp av iOrdning (en applikation för Mac). |
|||
Nybörjar frågor angående bokföring- Snälla hjälp!
Hejsan alla glada! |
|||
Bokföra adsence på rätt sättHej, jag är ny på detta med bokföring. Hur ska man göra med intäckter från adsense. Någon som vet och orkar förklara? |
|||
Villkorat aktieägartillskott
Hej |
|||
Hur bör jag debitera resekostnaden?
Hej! |
|||
Vad räknas som årets bokförda försäljning?
Kontantmetoden - Förenklat bokslut - Ruta R1 (Försäljning & övriga momspliktiga intäkter) |
|||
Fristående affärsänglarJag har ägnat någon timme på nätet åt att hitta fristående affärsänglar men det jag kan inte hitta några bra ställen, vilket minst sagt förvånar mig.... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Erfarenhet av PromikBook ?
Hej |
|||
Hur bokföra Bilaga till beslut debiterad preliminärskatt?
Hej |
|||
19 år och behöver en liten insats!
Hej , Jag heter Benjamin och Driver just nu bara en hobbyverksamhet , Men idéerna driver till någon ting större ! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Arbeta en dag gratis?Något som hindrar anställning 4 dagar per vecka och att man hyrs in av utländskt företag 1 dag men inte tar ut någon lön för den dagen? |
|||