Prenumerera
Ekonomi
Korta frågor kring bokslut och självdeklaration
Hallå! |
|||
Byte av leasingbil personbil
Hej |
|||
Överavskrivningar
Hej! |
|||
Dra av royalty/varumärke och maskininköp?
Vilka kostnader får man ha för ett varumärke? |
|||
Få koll på sina pensioner!Hejsan, tänkte tipsa om en tjänst som jag har använt mig av för att få tag på mitt pensionssparande. Funkade utmärkt och jag tycker att det är få foru... |
|||
Företag under 18Jo, det är såhär att jag har drivit ljud och ljusuthyrning via min ideella förening under ett år och känner att jag vill driva det i form av företag.... |
|||
Överföring av lager från Enskild firma till HB - hur bokföra?
Hej! |
|||
Akut! Privata inköp på företagskorto |
|||
Rikskuponger företag - vilka regler gäller?Jag driver ett aktiebolag och reser en del och äter ute. Är det förmånligt med rikskuponger? Är det avdragsgillt? |
|||
Handelsbolag och skattHej, vi är 4 vänner som har startat ett handelsbolag. För två av oss är det här sedan någon månad tillbaka en heltidssyssla och vi behöver ta ut penga... |
|||
Bokföring av försäkring
Hejsan, precis startat upp min enskilda firma och kommit igång med bokföringen med hjälp av iOrdning (en applikation för Mac). |
|||
Nybörjar frågor angående bokföring- Snälla hjälp!
Hejsan alla glada! |
|||
Bokföra adsence på rätt sättHej, jag är ny på detta med bokföring. Hur ska man göra med intäckter från adsense. Någon som vet och orkar förklara? |
|||
Villkorat aktieägartillskott
Hej |
|||
Hur bör jag debitera resekostnaden?
Hej! |
|||
Vad räknas som årets bokförda försäljning?
Kontantmetoden - Förenklat bokslut - Ruta R1 (Försäljning & övriga momspliktiga intäkter) |
|||
Fristående affärsänglarJag har ägnat någon timme på nätet åt att hitta fristående affärsänglar men det jag kan inte hitta några bra ställen, vilket minst sagt förvånar mig.... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Erfarenhet av PromikBook ?
Hej |
|||
Hur bokföra Bilaga till beslut debiterad preliminärskatt?
Hej |
|||
19 år och behöver en liten insats!
Hej , Jag heter Benjamin och Driver just nu bara en hobbyverksamhet , Men idéerna driver till någon ting större ! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||