Prenumerera
Ekonomi
Hur bokför/hanterar jag föreg. års resultatSnälla kan någon hjälpa mig? Ska göra mitt livs första bokslut o årsredovisning, går utbildning för att lära mig detta kring bokföring och redovisning... |
|||
Försäljning av inventarier inför avveckling
Hej. |
|||
Balansrapport med öresdiff
Hej, jag har en fråga rörande mitt bokslut, novis i ärendet: enskild firma, momsredovisning i inkomstdeklaration. |
|||
Ta upp datorköp som en avdragsgill kostnad om man bet privat?
Hej! |
|||
Hur bokför jag byte av inköpt utrustning via kreditnota
Hejsan, |
|||
Starta webshop som privatperson?
Hej! |
|||
Säljare som jobbar hemifrån - Vilken telefonityp?
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Avveckling av HB - Lager och inventarie
Det är så att vi är upp i en avveckling av vårt företag och vi har fastnat på lager och inventarie. |
|||
Korta frågor kring bokslut och självdeklaration
Hallå! |
|||
Byte av leasingbil personbil
Hej |
|||
Överavskrivningar
Hej! |
|||
Dra av royalty/varumärke och maskininköp?
Vilka kostnader får man ha för ett varumärke? |
|||
Företag under 18Jo, det är såhär att jag har drivit ljud och ljusuthyrning via min ideella förening under ett år och känner att jag vill driva det i form av företag.... |
|||
Överföring av lager från Enskild firma till HB - hur bokföra?
Hej! |
|||
Akut! Privata inköp på företagskorto |
|||
Rikskuponger företag - vilka regler gäller?Jag driver ett aktiebolag och reser en del och äter ute. Är det förmånligt med rikskuponger? Är det avdragsgillt? |
|||
Handelsbolag och skattHej, vi är 4 vänner som har startat ett handelsbolag. För två av oss är det här sedan någon månad tillbaka en heltidssyssla och vi behöver ta ut penga... |
|||
Bokföring av försäkring
Hejsan, precis startat upp min enskilda firma och kommit igång med bokföringen med hjälp av iOrdning (en applikation för Mac). |
|||
Nybörjar frågor angående bokföring- Snälla hjälp!
Hejsan alla glada! |
|||
Bokföra adsence på rätt sättHej, jag är ny på detta med bokföring. Hur ska man göra med intäckter från adsense. Någon som vet och orkar förklara? |
|||