Läs vidare och lär dig:

  • Hur du snabbt får mycket fler kunder
  • Hur du får dina befintliga kunder att köpa mer och oftare
  • Hur du får folk att rekommendera dig
  • Och mycket, mycket mer!

På den här workshopen får du unik kunskap om gerillamarknadsföring som du direkt kan använda för att attrahera fler kunder, få dina befintliga att köpa mer och höja dina intäkter snabbare än vad du gör idag.

När?

Tid: torsdag 11 mars kl 12.00

Omfattning: 120 minuter

Pris: 2997 kr exkl. moms

Workshoppen hålls i Zoom.

Boka in dig nu

Bästa företagare,

Är det verkligen möjligt att hitta nya kunder och öka dina intäkter utan att spendera en massa pengar? I dessa kristider? Och i den kommande lågkonjunkturen (den värsta vi någonsin haft)? Det låter osannolikt …

… men efter att ha hjälpt både små och stora företag under de senaste 20 åren kan jag med ett rent samvete säga …

… JA det är möjligt!

Låt mig förklara närmare med en kort story. Håll ögonen öppna för den här storyn innehåller en värdefull hemlighet som du kan använda direkt för att tjäna mer pengar.

På en vacker vårdag för 15 år sedan bestämde sig två personer för att starta varsitt företag. Personerna var mycket lika. Båda var smarta, båda var trevliga och båda hade, som de flesta entreprenörer, stora drömmar om framtiden …

Nyligen sprang de här personerna på varandra igen. De var fortfarande lika. Båda var gifta. Båda hade barn. Och båda hade, visade det sig, startat företag i samma bransch. De erbjöd samma produkter och samma service. Och bägges företag hade överlevt alla lågkonjunkturer. Båda hade gott rykte när det gällde kvalitet.

Men det fanns en skillnad …

En av personerna jobbade 50–70 timmar i veckan och hade intäkter för att oftast kunna ge sig själv en liten lön och betala alla räkningar. 

Den andra jobbade mellan 30–40 timmar i veckan och företaget omsatte flera miljoner kronor om året. Den här personen hade en hög lön och var ekonomiskt oberoende. 

Vad gjorde skillnaden?

Har du tänkt på vad det är som gör skillnaden i folks liv?

Det är inte alltid intelligens, hårt arbete eller tur. Och det är definitivt inte att den ena personen vill bli framgångsrik mer än den andra.

Skillnaden ligger i vad varje person kan och hur han eller hon tar vara på den kunskapen.

Den första personen som arbetade hårt för sin blygsamma inkomst hade blivit en expert på den senaste tekniken och de senaste förfarandena i sin industri.

Den andra personen som hade blivit ekonomiskt oberoende hade blivit expert på gerillamarknadsföring.

Den första personen hade blivit en mästare på sitt hantverk och sina produkter medan den andre hade blivit en mästare på att hitta nya kunder, sälja mer till befintliga kunder och få kunderna att rekommendera företaget till sina familjer och vänner.

Den första personen var stolt över att göra allting själv och ville alltid säkerställa att allt blev rätt gjort … medan den andra personen (som tjänade mycket mer) fokuserade på att skapa nöjda kunder.

För den första personen var verksamheten hans liv … medan den andra personens verksamhet gav honom den livsstil som han ville ha.

Vilken livsstil vill du ha?

Historien ovan kommer att upprepas i hundratals företagares liv de närmsta månaderna. De flesta företagare kämpar vidare, dag ut och dag in utan att få speciellt mycket för sin ansträngning. Jo, visst kommer de att tjäna lite mer pengar men också med mer stress och mer arbete. 

Men en liten del av företagarna kommer att göra saker och ting annorlunda …

De här företagarna kommer att:

  • Positionera sina företag så att de ses som nummer ett av sina kunder
  • Utveckla strategier för att få kunderna att köpa mer och oftare
  • Skaffa nya kunder med hjälp av sin fantasi och energi snarare än pengar

Och bäst av allt: De här företagarna kommer inte att jobba hårdare än de andra. 

Men …

De kommer att ha mycket roligare!

Med andra ord så är lektionen från storyn ganska enkel:

Det snabbaste sättet att få ditt företag att växa är inte att jobba hårdare … utan att förbättra din marknadsföring och försäljning!

Hur du vinner vänner och positivt påverkar dina kunder

Vad du kommer att lära dig på workshopen är helt annorlunda mot vad du tidigare sett inom marknadsföring. Roliga och enkla marknadsföringsstrategier som snabbt ger dig fler och trognare kunder. Som dessutom är moraliskt- och etiskt riktiga och professionella. Marknadsföring som dina kunder gillar. Och som får dem att rekommendera dig, dina produkter och dina tjänster till sina vänner och bekanta.

En omöjlighet? Inte alls, vänta tills du får se hur enkelt och kul det är.

Här är ett smakprov av vad du kommer att lära dig på workshopen:

  • Gerillamarknadsföringens tre grundpelare (håll koll på de här annars kommer din marknadsföring inte att funka)
  • De 3 skälen till att folk köper något och hur du använder dem
  • Gerillataktik - 8 saker du alltid ska tänka på
  • 4 saker du absolut inte ska göra om du vill lyckas med din marknadsföring
  • Hur du använder din fantasi bättre
  • 5 enkla steg till fler och bättre idéer
  • Hur du skaffar nya kunder i Coronatider
  • Hur du skapar en kundprofil - 3 steg som gör det lättare att sälja
  • Ditt nya erbjudande - 10 steg till snabbare intäkter
  • Hur du skapar din marknadsplan i 7 steg
  • Din marknadskalender och hur du använder den
  • 67 idéer för att behålla dina kunder och få dem att köpa mer och oftare
  • Hur du får din hemsida att sälja åt dig
  • Varför du måste ha “ost” på din hemsida
  • 21 tips på säljande innehåll till din hemsida
  • Hur du skapar ett nyhetsbrev som kunderna gillar (och köper ifrån)

Jag vet inte hur mycket marknadsföringskunskap du har eller på vilka sätt du får kunder idag. Du kanske har testat någon typ av marknadsföringsaktivitet och blivit besviken. Men det betyder inte att dessa metoder inte fungerar.

Jag vet att de fungerar eftersom jag arbetar med dem varje dag. Och det finns många hemligheter som du kommer att lära dig på workshopen.

Till exempel…

  • Hur du siktar på rätt personer (de som vill köpa)
  • Hur du använder “fulreklam” utan att bli barskrapad
  • Hur du får bättre idéer snabbare
  • Hur du skapar nya erbjudanden som säljer
  • Hur du gör det lätt att köpa ifrån dig
  • Vad du behöver göra för att behålla dina kunder (det är enklare än du tror)
  • Hur du gör en marknadsplan i 8 steg
  • Din marknadskalender och hur du ska använda den
  • Hur du berättar för kunderna varför de ska välja dig och inte dina konkurrenter
  • 101 marknadsföringsvapen som hjälper dig att skaffa nya och behålla gamla kunder
  • 12 saker du kan göra idag för att få nya kunder
  • Och mycket, mycket mer …

Hela workshopen är upplagt så att du får tips, tricks och genvägar så att du snabbt får fler kunder. Men vänta! Det blir ännu bättre…

Det här kommer du att märka veckorna efter workshopen:

1. Du får lättare fler nya kunder

2. Dina befintliga kunder kommer tillbaka och köper oftare.

3. Dina kunder köper för högre belopp.

4. Dina befintliga kunder rekommenderar dig, dina produkter eller dina tjänster – i mycket större utsträckning än idag. 

5. Du sover bättre eftersom du har hundratals idéer som du kan använda för att få in nya kunder.

Du får en bonusprodukt värd 499 kr helt utan extra kostnad!

När du kommer på seminariet får du förutom all kunskap även en värdefull bonusprodukt helt utan extra kostnad.

Bonusprodukt 1: Lovord – hur du får dina kunder att rekommendera dina produkter och tjänster (värde 497 kr)

Det här är en videokurs som du får tillgång till online. På mindre än en timme lär du dig hur du får dina kunder att lovorda dina produkter och tjänster. Du får snabba steg-för-steg instruktioner om hur du ska göra. Dessutom får du en mall som du kan använda för att direkt få lovord från dina kunder via e-post eller brev.

Vad kostar workshopen?

Egentligen vill jag inte säga att seminariet ”kostar” någonting eftersom något som ”kostar” omedelbart sjunker i värde. När du köper en bil till exempel. Redan när du kör ut bilen från bilhandlaren så har bilen sjunkit i värde. Med andra ord: du får mindre betalt för den om du skulle vilja sälja den inom ett par veckor. 

I motsats till detta så ökar en riktig investering, ibland utan begränsning.

Så hur mycket behöver du investera?

2997kr+moms

Förändra ditt liv för alltid

Tack för att du läste vår inbjudan.


Boka in dig här nu


Har du en fråga eller önskar betala med faktura? Kontakta: [email protected]


Om Krister Maxe

Krister Maxe är marknadsföringskonsult, copywriter och författare. Han har skapat framgångsrika kampanjer under de senaste 20 åren för företag som:

IKEA, Svenska Spel, Statoil, Kodak, SAS, Veckans Affärer, Glocalnet, ICA Express, SWEDMA (Swedish Direct Marketing Association), Naturapoteket, Ordning & Reda, Dormy Golf (Europas största golfvaruhus), Böckernas Klubb, Audio-Video, Gripsholms Värdshus, TNT, Svenskt Militärhistoriskt Bibliotek, Företagarna, SPSS, Svensk Mjölk, ÅF, Nymans Ur 1851, BlueStep, Stora Familjebokklubben, Hyresgästföreningen, Nordea, ACE Försäkringar, Fjällräven, Symantec, AGA, ComHem, Renault,  ApoEx, City Gross, Svenska FN-förbundet, Försvarsmakten och många andra.

Han är författare till böckerna 100 sidor om att skriva säljbrev som träffar rakt i hjärtat, Köp nu!, Tid för allt, Reklam ja tack och Annonsering för Gerillaföretagare.

Han har även skapat Maxe Marketing Academy som hjälper småföretagare att få fler kunder och öka sina intäkter utan att spendera mer pengar. Han är en populär föreläsare inom kommunikation och dessutom skriver han fortfarande säljmaterial för flera av Sveriges mest framgångsrika företag. 


Missa inga nyheter! Anmäl dig till ett förbaskat bra nyhetsbrev.
0 kommentarer
Du måste logga in för att skriva en kommentar. för att registrera dig som medlem.