Senaste inläggen
Uppdatering av.....
Nu har även Lars Arenander lyckats med att komma upp i fler än tusen inlägg :winner Kategori: Om Företagande.se |
|||
SV: Underskott i firman - Överskott på konto
Hur mycket pengar du har i företaget spelar ingen roll för vinsten, eller förlustens skull. Du skattar bara för resultatet och inte för likviditeten. |
|||
Söker en samarbetspartner/delägare till kändissajt
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Söker sammarbetspartner.
Har byggt upp lite kapital och funderar på sadla om och starta eget. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Nora Systems AB söker en Dansktalande Customer Developer till S
nora systems AB Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Tyskt telemarketingföretag på den svenska marknaden
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Bitcoin - framtidens sätt att betala
Jag tänkte passa på och starta en tråd om bitcoins som vi kan använda för diskutera alla issues kring hur man tar emot betalningar och liknande med denna nya valuta. Kategori: Allmänt |
|||
Erbjuder kompetens inom sälj/marknadsföring utan lön
Har 8 års erfarenhet av B2B försäljning samt en 2 årig utbildning inom försäljning och marknadsföring och jag är villig att arbeta gratis. Kategori: Allmänt |
|||
Screentryck/Klädtryck
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Tips på mässor
|||
It/app-programmerare/designer sökes för sammarbete.
Söker ett proffs som kan programmera boknings-system och mobil-applikationer. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Frilansande programerare eller web utv. byrå sökes
Jag söker offerter för en hemside lösning enligt nedan 🙂 : Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Fixa hemsida
Ide: Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Telemarketing - Telefonilösningar
Tjena. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
webbyrå söker partner
Webbyrå söker webbdesigner. Du ska arbetat med webbdesign ett par år.Fördel om du själv har F-skatt sedel Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Formsprutning av plast detaljerJag sysslar med formsprutning. Jag har tänkt starta eget. Jag söker någon/några att samarbeta inom detta. Verktygsmakare, produktutvecklare, uppfinnare m.fl. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Söker ett callcenter för en lättsåld/populär produkt
Med flera års erfarenhet inom telemarketing, vet vi att vi erbjuder en lättsåld tjänst/produkt, som lär öka i värde i takt med bluffakturornas utbredning, vilket i sin tur är ett resultat av nätförsäljningens explosiva tillväxt. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Unicell (UNI_BAS): Söker någons säkerhetskopia
Hej Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Redovisningsbyrå
|||
Säljuppdrag 50% avkastning
Vi söker ett sälj team/call center som är drivna att ta an vårt Kategori: Söker/eftersöker |
|||