Senaste inläggen
Har jag räknat rätt på skatten?Hej jag undrar om denna beräkningen ser rätt ut. Jag har startat en enskild firma som skall redovisa skatt och moms i deklarationen och jag är ju livrädd att hamna i en situation där jag kommer behöve betala mer skatt än vad jag trodde jag skulle göra. Kom gärna med tips om hur jag skall sköta detta med skatter och dylikt. Här kommer min beräkning:... |
|||
"Visa senaste inläggen"Tyvärr inte, det kommer också att dröja lite eftersom plattformsbyte är under bearbetning. Kategori: Off Topic |
|||
Inköp till företaget och skatt.
hej! |
|||
Hurra, hurra, hurra!Jag fyller år idag 🙂 Kategori: Off Topic |
|||
Bokföra reklamintäkter
Hur bokför jag inkomster från reklambanners som visas på firmans hemsida? |
|||
Sverige mot USA i patentmål
Äntligen får Håkan Lans Statlig ekonomisk hjälp med patentfrågan som USA har försökt lägga vantarna på. Kategori: Allmänt |
|||
Omsättning i SKD vid periodiseringar??Under januari månad har företaget skickat kundfakturor som egentligen avser 2005 och därmed ska tas upp som upplupen intäkt 1790 i bokslutet för 2005. Bokföringen i januari blir således en kreditering av 1790 ist för försäljning samt 2610 utgående moms. Därmed kommer ju min omsättning inte att stämma med den utgående momsen. Hur redovisar jag detta... |
|||
Konton för BASEU99
Vill börja med att berömma forumet som varit till bra hjälp! |
|||
poker?
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Begagnathandel och moms?
Hej |
|||
Jag är lyckligast på jorden!
Nu kan jag äntligen köpa att JÄTTE STORT företag....jag är miljonär...jag är miljonär...(dansar) weeeee!!! jiiipiii!. Eller? From : |
|||
Företagsnamn
Hejsan alla företagsintresserad 🙂 Kategori: Allmänt |
|||
Tacksam för hjälp med registreringen...
Hej, |
|||
Hur påverkas prelskatten?
HEJSAN! |
|||
eget uttag och xtern hdd.
Har enskild firma. |
|||
företagare - framtidens underklass!
Såg nyss på tv4:as faktum, ganska intressant, tankar som har funnits men inte bekräftats Kategori: Allmänt |
|||
Demo produkter
Hej! |
|||
Momsfråga
Hej! |
|||
Reseller?
Vet nån vad man måste göra för att bli en reseller i sverige? Kategori: Allmänt |
|||
Bevis
HEJ! |
|||