Visitkort
Något tips på hur ett bra visitkort kan se ut?
Teckensnitt, färger etc
Observera: Inlägg i forumet publiceras omedelbart utan redaktionell förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se. Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent ansvarar själv för innehållet.
Kihlbom skrev:Vi köper våra från www.reklamen.se. Snabbt och superbra!
mikaelyourlink2asia skrev:Hej,
Jag kan rekommendera www.johnlook.com som har riktigt snygga kort med en annorlunda design.
Mvh,
Mikael Hansson
Sinnenas Teater skrev:Mina visitkort kostar 6: - per styck. :o
Det är jättebilligt för nästan 30 % hör av sig igen som har fått ett sådant
visitkort. Innan så hade jag Vistaprint - skitkort, men billiga.
Egentligen så var dom väldigt dyra - eftersom dom gjorde så lite nytta.
dave.hugo skrev:Använder helt egendesignade visitkort från VistaPrint utan reklam på baksidan...
På VistaPrint går det att ladda ner mallar med rätt pappersstorlek så kan man designa hela själv i datorn. har gjort detta med Visitkort, Vykort, stämplar, mm mm
Redkon skrev:Det beror väl lite på vems som är ens kundkrets också. Privatpersoner kan nog imponeras av flashiga visitkort, en företagare vet att det i slutändan är han som får betala för dem.
I B2B så väljer man inte en leverantör pga utseendet på visitkortet, det ända man har det till är för att slippa leta efter telefonnummer på eniro.
Även företagaren är privatperson som låter sig imponeras :wink:
Om man sysslar med försäljning, så vet man hur viktigt det är att paketera sin vara eller tjänst på snyggast sätt.
Kampen därute är stenhård - liknade produkter och tjänster står mot varandra. Service är ett honnörsord för flertalet av leverantörerna.
När det står lika mellan två tänkbara lösningar, så är det den som vinner som har det snyggaste visitkortet :mrgreen: