Senaste inläggen
Huvudbok och Plusgiro stämmer ej
Jag använder mig av fortnox och sitter och bokför alla affärshändelser som ägt rum på mitt plusgiro konto (1930, |
|||
Att ta över en andel i ett företag...
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Epostmarknadsföring och Nyhetsbrev
Hej, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Stockholm Innovation & Growth, någon erfarenhet?
Jag läste om företaget stockholm innovation & growth i internetworld och undrar om det är någon som har någon erfarenhet av dom? Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Överlåtelse av privata aktier in i befintligt AB
Hej, |
|||
Starta företag-dagen våren 2013
De sex myndigheterna Arbetsförmedlingen, Bolagsverket, Försäkringskassan, Tillväxtverket, Skatteverket och Tullverket kör nu igång vårens starta eget dagar. Kategori: Nyheter |
|||
Företagsnamn
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Gratis hemsida erbjudes till företagare
I början av mars går vårt webbhotell live! 😃 I samband med denna lansering erbjuder vi 100 företagare tillverkning av en professionell hemsida gratis. Ni ordnar det material (text, foton, logotyp, etc.) som ska finnas på sajten och sedan sätter vi ihop den manuellt till er. (Erbjudandet gäller ej, webshoppar, communities eller dylikt) Kategori: Till salu |
|||
Gymkort i AB
Hej! |
|||
1 kr per dag på infot.se
Registrera företag, butik eller varumärke på Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Hur bokföra löner till anställda i EF men kontantmetod
enskild firma |
|||
Webbutik till salu
Hej Kategori: Till salu |
|||
Bokföra försäljning traktor
Köpte år 2010 en traktor 550000 ex moms |
|||
Tryckeri för kondomförpackningar
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bokföring av bil i AB som inte står på mitt namn
Hej! |
|||
Vilket företagsnamn skall stå på fakturan?
Hej på er! |
|||
HobbyverksamhetOm man arrangerar en fest på en nattklubb som man vill hyra och nattklubbs ägaren till lokalen vill ha företags uppgifter och F-skatt sedel från mig, men i det här laget är detta bara en hobbyverksamhet dvs. jag gör detta en gång om året och det är inte så att jag drar in massor av pengar, utan det är mer jag har det som ett hobby att arrangera en... Kategori: Allmänt |
|||
Jobba hemifrån eller skaffa kontor, hur gör ni?Som rubriken säger. Vad föredrar ni och varför? Kategori: Allmänt |
|||
Kontor i samma hus som jag bor
Hej! |
|||
Bokföra fiktiv moms för varor från USA som ej fastnar i tullen
Hej. |
|||