Senaste inläggen
Negativt eget kapital, aktiebolag
Hej, en snabb fråga. När mer än hälften av aktiekapitalet i AB är förbrukat så ska kontrollbalansräkning upprättas och om det inte görs eller om läget inte förbättras så kan personlig betalningsansvar uppstå. |
|||
Avdrag för moms
Hej |
|||
Starta förtag som 14 åring
Vet inte om det passar in här men, det verkade som bästa stället! |
|||
Inkomstdeklaration 4 Hjälp med eget kapital
Hej jag har fastnat i bokföringen och undrar om ni kan utläsa av bilderna vad jag ska skriva i Eget kapital delen? |
|||
Moms Amazon Uk
hej |
|||
Bokföra studioinspelning
Hejsan, |
|||
Någon som jobbar med samarbeten? Behöver din hjälp!
Hej på er företagare som jobbar mycket med samarbeten! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
dinhjalp.com
Hej,
Kategori:
Domäner till salu
|
|||
Vilken typ av företag?
Hejsan! Kategori: Allmänt |
|||
Fotbollströjor Grossist butik - http://www.18fotbollsbutik.seKöpa billiga fotbollströjor på nätet. Njuta Hemmatröja/Bortatröja/Tredjeställ/Målvaktströja/Tröja Långärmad med snabb leverans. Köp fotbollströja billigt med eget tryck! - http://www.18fotbollsbutik.se Kategori: Till salu |
|||
Registrera inköp till firma som inhandlats före innan start.
Man får enligt lag registrera inköp från kalenderåret företaget startade och året dessförinnan. |
|||
Bytt bokföringsprogram, bokföra moms
Lite sent ute, men momsen är i alla fall betald och bokföringen har varit katastrof fram tills nu så jag hoppas ni har överseende med detta 🙂 |
|||
Restparti smycken
[attachment=325]IMG_1661.png[/attachment] Kategori: Till salu |
|||
Fondvärde
Hejsan, |
|||
Ritning/CAD/3D-designer söker uppdrag!
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Uppsägningstid avtal vårdcentral
|
|||
Lån från förening till AB?Om man bedrivit en förening över en lång tid och nu bestämt sig för att dra igång ett aktiebolag istället. Kan man då låna ut pengar från den ideella föreningen till det nya aktiebolaget? Eller är detta förbjudet? Måste lånevillkor uppfylla vissa marknadsmässiga krav eller kan man enkom låta det vara räntefritt? Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Driven Projektsäljare sökesVi skall utöka på säljsidan och söker en projektsäljare med placering i Göteborg. Du kommer att utgå från vårt kontor i Partille och bedriva uppsökande verksamhet i Västra Götaland. Mockfjärds Fönsterentreprenad jobbar med kompletta fönsterbyten på totalentreprenad och vi vänder oss mot Bostadsrättsföreningar, privata fastighetsbolag och offentliga... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hur ska jag registrera mitt framtida bolag m.m?
Hej! |
|||
Importmoms
Kategori: Företagande över gränserna |
|||