Senaste inläggen
Vad tycker ni är jobbigast med att driva företag?
Hej jag skulle vilja veta vad ni tycker är jobbigast med att driva eget företag? Kategori: Off Topic |
|||
Mobilabonemang för AB - privat eller företag
Hej, Kategori: Inköp |
|||
Bokföra på vilket konto?
Hej, |
|||
Hyra ut produkter. Vad tänka på?
Hej Kategori: Allmänt |
|||
Reseräkning - att spara originalet eller ej
Hej, |
|||
Sälja bolaget, genom bolag
Hej, Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Var ska jag börja?
Hej, Kategori: Affärsidéer |
|||
Grafisk designer sökes
Skulle behöva lite hjälp med framtagande av logga till mitt företag. Ska starta webshop som med tiden möjligen kan utvecklas. Omfattningen idag kommer vara mycket liten och söker därför någon som kan tänka sig ställa upp till väl begränsad budget. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Namnförslag sökes
För att lindra min företagar-abstinens fick jag förslag av psykoterapeuten att göra slag i sak och prova att sälja mina virkade alster. Kategori: Allmänt |
|||
Tydlighet viktigt
TYDLIGA RUBRIKER Kategori: Affärsidéer |
|||
BakformarDet är inne med bakning och jag har kollat runt efter bakformar men hittar bara enstaka som stansar ut fler på en gång. Det jag söker men inte finner, kan vara som en stans att trycka mot den utkavlade degen eller som en kavel/rulle med mönster som skär ut kakorna. En affärsidé för den som är lite händig? Kategori: Gratis affärsidéer |
|||
Vill starta eget i västerås. hur?
Hej. Kategori: Allmänt |
|||
Privat sjukvårdsförsäkring
Hej, |
|||
Kan jag starta företa fast jag har en skuld hos kronofogden?
Jag har tyvärr en skuld hos kronofogden pga av att jag ställde mig i borgen för min bror och han stack sin väg. men men. Nu till min fråga. Kategori: Affärsidéer |
|||
När får man tillbaka momsen om man har kvartalredovisning?
Tjena! |
|||
Företagsbil!
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Krav på aut. revisor?
Hej ! Kategori: Allmänt |
|||
Min bokföringsbyrå har tabbat sig - snälla hjälp!
Jag skulle vilja ha lite hjälp från alla kunniga, det är nämligen så att jag har ett litet företag där vi importerar varor utanför EU. |
|||
Förenkla bokföringsposter?
Hej! |
|||
Sitter i klistret snabblösning.
Hej har konterat i tre månader nu och insätt att mitt bokförings program har inte alla dom konton jag vill ha och kan inte lägga till konton i programmet. |
|||