Företagande Forum

Tjänste- eller produktföretag?

Man pratar om att fler och fler jobbar inom "tjänstesektorn".
Räknas ett affär/butik som ett tjänste- eller produktföreta...

Kategori: Allmänt

Öpnna företagskonto med betalningsanmärkning

Hej,

En god vän till mig som precis tagit steget att bli egen företagare har stött på ett problem, nämligen att ingen bank vill ge honom ett fö...

Entreprenörs träff i Malmö

Hej

Vi på Malmö Arena har en koncept som vi kallar Work After Work. Som är en träffplats för entreprenörer och blivande sådana. Vi kör igång i...

Kategori: Off Topic

www.utbyta.se

Hej

Jag heter Juan och är företagare sedan två år tillbaka. Det har gått bra för oss och nu bestämde vi att börja med ett nytt projekt för att...

Kategori: Presentera dig och ditt företag

extendus.se - E-butik för alla

Vi sysslar med installation och konfiguration av e-butik, främst osCommerce.

www.enida.se

Hej,
besök gärna www.enida.se!

Ha en underbar dag!

16 miljarderssatsning på företagandet

Idag har jag tillsammans med mina partiledarkollegor berättat att regeringen i höst satsar ytterligare cirka 16 miljarder kronor på att förbättra f...

Kategori: Nyheter

reklamsidan.net

Grrrrr
Jag har blivit lurad av ett företag i Nässjö som hette www.reklamsidan.net och betalade dyra pengar för att få ha mitt företag där. gick br...

Kostandsfritt Webbhotell Web 2.0

*** Kort presentation ***
Daniel Eriksson heter jag och jag driver Web 2.0 AB. Vår idé är enkelt och bygger på internet och Web 2.0 fenomenet. Det...

Visar dig hur du lockar fram dina bästa tänkbara kunder, på och utanför intern

Hej,
Stefan Nilsson från SAN Webbutveckling här.

Hos mig får du hjälp att bygga upp och bearbeta din lista med framtida kunder genom att du...

pslinden webshop

Trevligt forum jag sprang på!
Bra jobbat av er som driver det.

Sen ett tag tillbaka driver vi företaget pslinden webshop.
Syftet med verk...

Ensamrätt

Just nu har min hemsida fått agera katalog till en person som säljer varor till extremt underpris (det vill säga, under inköpspriset vi "vanliga sälja...

Jobba hemifrån

Nu är det så att företaget jag tänkte starta gör att jag kan jobba hemifrån och jag undrar om jag på något sätt kan koppla ihop företagets namn med mi...

Hello from Riga

Hej to all the good people .I'm from Riga,Latvia and  just became forum member and hopefully we will have a  good conversation and share experian...

Varning - Bluff - Blacklist

Tjena,

En kille som kallar sig Kevin Reilly har jagat mig i en månad och vill få mig att investera i WWCC (World Wide Child Care). Han har var...

Professionell logotypdesign billgt

Logotypia.se erbjuder vi professionellt designade logotyper och grafiska profiler till låga priser. Vi har mycket snabb service, garanterar...

konkurs, är det hotfullt?

jag snackade med en person som haft företag tidigare, någon form av butik (sportgrejer), och han sa att när han gick i konkurs så hade han kvar både s...

hello från Kina

Jag heter Sophie, det är min första tid att komma hit. Jag vill veta mer interantional vänner. Jag är för närvarande arbetar i en expo serviceföretag...

Omsättning för snabbmatsrestaurang

Hejsan

Jag läste om någon restaurang som Burger king skulle starta i danmark - omsättning beräknas till 18 miljoner per år.

Är det bara...

Behov av Grafiskproducent

Hej

Är på gång att satsa på en av mina idéer. Upptäcker då att jag inte har någon grafisk producent i mitt nätverk. Skulle behöva komma i konta...