Företagande Forum

Browser och skärmdelning – vad rekommenderar ni?

Hej!

Jag undrar om det finns en programvara eller plugin som jag kunde använda för att dela browser skärmen med mina tre kompisar?

Kategori: Off Topic

Sol vind och vatten

borde vara en egen grupp för miljörelaterade arbetsmöjligheter. 1988 förelslog jag att man skulle sätta solfångare på badhusanläggning där jag då bodd...

Att ha rätt och att få rätt

är något jag ofta får syssla med. Sista tiden har det funnits ljuspunkter och senast förra veckan fick jag tillbaka nästan 15´efter 6 års överklagande...

Kategori: Allmänt

Enklare planering med Easy Planning

Hej,

Jag heter Thomas Ellingsen och tänkte presentera mitt företag TECOMP. Företaget utvecklar och säljer ett mycket användbart planeringsprogr...

Kategori: Presentera dig och ditt företag

Tusen tack, ni är underbara på detta forum ! =)

Vill bara tacka er alla på detta forum, ni är underbara.

Som ny företagare har man många frågor, och ibland känner man sig så dum som frågar så...

Ta hjälp av skola?

Någon här på forumet som har tagit hjälp av studenter på olika program för att få fram en prototyp av en tänkt produkt?

Talangscouten.se - hitta rätt rekryterings- eller bemanningsföretag

Talangscouten.se erbjuder en kostnadsfri tjänst för arbetsgivare som behöver hjälp med  bemanning, rekrytering, outsourcing eller chefsrekrytering. På...

E-butik någon?

Någon som vet någon bra webdesign sida som även är väldigt bra på att koda e-butik hemsidor?
Mvh David

Revolutionerande idé - statligt lån, bidrag?

Hej allihopa.

Mitt namn är Roland. Det här är mitt första inlägg här. Jag har tidigare varit entreprenör i mitt liv. Reklam & PR-branschen med...

Hur se "sponsored links" som visas i USA?

Hej!
Jag behöver se “sponsored links” för Googlesökningar som görs från USA. Jag försöker få ett grepp om mina US-baserade konkurrenter och deras k...

Smarta Verktyg

Hej,
hittade detta forum idag. Jag heter Gunnar Elmroth och har ett företag i Östersund som heter Strategen HB. Har jobbat massor med år inom närin...

Lite frågor om butik som säljer kläder

Jag har precis startat en nätbutik där jag säljer beg. barnkläder (egna och på kommission), det jag undrar lite över är hur länge har man kläder i but...

Hejsan

Hejsan!
Jag driver ett fotoföretag har fotograferat i en hel del år, jag planerar också att till hösten starta upp ett eget klädmärke där jag ska a...

Företagsform

[quote author=Mojo link=topic=4020.msg18964#msg18964 date=1214965947]Vad gäller antalet anställda blev jag fundersam, ni visar flera stora fastigheter...

Ännu en webbyrå.

Det finns väldigt många webbyråer. Det gäller att stå ut från mängden genom att erbjuda en bättre tjänst till ett bättre pris än de andra.

För...

Gratis webbsida!

Jag har ett par webbsidor med unika designs som är byggda på Joomla, dessa webbsidor behöver jag ha i min portfolio och med det söker jag företagare s...

Moral / nattklubb

"Om det inte lönar sig gör man 'fel'" säger du. Ja, om det är "rätt" att betala utpressarpengar till kriminella, så. Oavsett hur du vrider p...

Tips om Kreditkort som ger bonus till företaget?

Vi har en fråga om kreditkort kopplat till företaget.

Jag har nyligen läst en utmärkt bok om Internet företagande.

Författaren tipsar om...

Unik ide i Stockholm!

Försöker bara göra lite reklam för mitt nystartade företag www.matkorgen.com.

Vi vänder oss till folk som bor inom stor Stockholm och som har f...

uthyrning

Hej alla glada,

I företaget har vi en portabel mässmonter, sådana som packas som resväska.
Vi funderar på att hyra ut de då och då när vi de...