Företagande Forum

Bli delägare hur kolla upp företaget på bästa sätt?

Halloj!

Min föredetta arbetsgivare vill anställa mig igen med option att jag skulle få köpa in mig i företaget om 12-18 månader. Detta låte...

Kategori: Allmänt

Tänder och Tandvård

Vi är en grupp som vill sprida mer kunskap om tandvård. Därför skapade vi hemsidan www...

Kategori: Presentera dig och ditt företag

VAR RÄDD OM DINA NÄRA

Äntligen har du möjlighet göra något positivt för dina arbetskamrater-dina närmaste...    Köp boken

Självförsvar för Tjejer och Kvinnor

Kategori: Anslagstavlan

Internet i fordon - till gäster i limousiner, bussar m.m.

[color=navy]ITnytta erbjuder en komplett paketlösning som ger trådlöst internet(wlan) inne i ett fordon, t.ex. en limousine.

Med denna lösning...

Godkänt kassasystem

Jag arbetar på WSAB, ett programutvecklingsföretag som utvecklat affärs, transport och logistiksystem sen 1989. Det första kassaprogrammet togs fram i...

Moms

Hej,

Jag är lite osäker på det här med momsen. Som ni säkert alla redan känner till kan man dra av moms av en vara eller flera varor om man tar...

Varför driva eget?

Jag är universitetslektor i religionsvetenskap med inriktning mot islam. Ibland får jag förmånen att föreläsa i olika sammanhang utanför universitetet...

Streambur Consulting - webbutveckling och IT-konsulting

Hej,

Jag heter Erik Brännström och bor strax utanför Göteborg. Sedan några månader tillbaka så driver jag enskild firma med inriktning mot webb...

Affärsnätverket BizMakeBiz i Sverige

Undertecknad har fått uppdraget att lansera det nya Internetbaserade affärsnätverket BizMakeBiz i Sverige ( www.bizmakebiz.se )

Systemet har fu...

Hjälp att hitta namn för mitt företag?

Hejsan!

Det är dags för mig att starta en webbutik/verksamhet försäljning av moderna möbler och jag vill satsa mer på internetförsäljning. Jus...

Plastleverantör

Kolla in här;
http://www.youtube.com/watch?v=zc6EbdpXbJM

Nyheter

Vilka nyhetstidningar och nyhetswebsidor läser Du, som är relaterade till eget företagande?

MVH
Magdalena Ekdahl
Svensk AdministrationsSe...

Techsto Sweden

Idén

Med nästan tio års erfarenhet av att hjälpa olika företag att etablera sig på nätet påbörjade Tobias Larsson en ny resa mot att hitta bätt...

Maisstore.se - Väskor och accessoarer på nätet

Hej,

Mitt namn är Isabell och är 21 år gammal. En ung entreprenör som älskar att företaga!

Idag driver jag en verksamhet som verkar på n...

Svensk AdministrationsService skriver åt dig

Svensk AdministrationsService arbetar med att ge Dig som kund mer tid att göra det Du är bra på, att tjäna mer pengar - eller helt enkelt tid att göra...

HolidayPhone - ny tjänst

Hej,

Tänkte som ny användare presentera mig:
Lång erfarenhet som entreprenör inom IT, och har precis startat upp ett nytt projekt: http://ww...

Gratis medlemskap i nytt affärsnätverk - Gratis reklam- och marknadsplats

Gratis reklam- och Marknadsplats - Är detta något för er?

Undertecknad är ansvarig för etableringen av det internetbaserade affärsnätverket Biz...

Namnet på företaget

Hej.
Jag tänkte höra, jag håller nu idag på att starta upp en enskild firma. FA-skatten är klar och godkänd. Nu fattas bara registrering hos Bolags...

Kan man starta eget för att komma till Sverige+

[color=navy]Hej.

Jag undrar om en person som vill komma till Sverige, kan man starta eget för att kunna stanna här med sin son. De har svenskt...

Körjouranl - hur noga?

Hej!
Jag heter Magdalena Ekdahl och har precis startet en Enskild Firma. Jag äger en bil privat som jag kör i företaget, och kommer att ta ut miler...