Observera: Inlägg i forumet publiceras omedelbart utan redaktionell förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se. Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent ansvarar själv för innehållet.

Senast uppdaterad för 18 år sedan

Här kommer jag med Stilja.nu!

Hej! Mitt namn är Yenny och jag bor i ett hus på Gotland tillsammans med min familj!
Nu i juni startade jag en webshop med esoteriska, ekologiska och naturliga produkter för hem, kropp & själ! Det har börjat bra, och jag ser fram emot fortsättningen! 🙂

Titta gärna in och se!
www.stilja.nu

Gå med i Stilja's nyhetsbrev och få massor av nyttiga tips för hemmet och livet! Utkommer en gång i månaden, och adressen stannar hos Stilja!
Skicka ett tomt mail till nyhetsbrev@stilja.se
Hej! [br][br][b][i]Riktigt[/i][/b] fin hemsida. Förstår att du fått en bra start  :nicka[br][br]Välkommen hit![br][br]MVH[br][br]R
Åh tack så mycket, vad glad jag blir!  :-D[br]
Gå med i Stilja's nyhetsbrev och få massor av nyttiga tips för hemmet och livet! Utkommer en gång i månaden, och adressen stannar hos Stilja!
Skicka ett tomt mail till nyhetsbrev@stilja.se
Hej Hej Stilja![br]Nice sida!! :nicka[br]Produkterna vet jag inget om, men det går säkert bra för dig,[br]Ha en trevlig sommar![br][br]Thessan![br][br]www.holidayadvertiseineurope.com
kämpa på! modig affärsidé, det är svårt att få folk att handla rätt. håller tummarna och kanske lägger en order själv när jag fått in mer pengar i madrassen.
Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.

Svarar till: