Prenumerera
Företagande Forum
Nation Branding
The ICD Academy for Cultural Diplomacy and Nation Branding in a Globalized World (Berlin, 25th July – 1st August 2010) Kategori: Allmänt |
|||
Nytt affärsnätverk för kvinnliga företagare!
[center]Välkommen till FemmeNet - nätverket för affärer på kvinnors villkor! Kategori: Anslagstavlan |
|||
Starta eget vid sidan om heltidsjobb?
Hej. Kategori: Allmänt |
|||
Vart kommer din röst hamna i höstens val?
Valet närmar sig och det hade varit intressant att se hur vi företagare kommer att rösta. Kategori: Off Topic |
|||
Profilprodukter och presentreklam
Hejsan! |
|||
Glad midsommar!Vi önskar alla en RIKTIGT GLAD MIDSOMMAR! 🙂 Kategori: Anslagstavlan |
|||
Bokföring och RedovisningVår affärsidé är att erbjuda våra kunder ett brett utbud av redovisningstjänster till konkurrenskraftiga priser med bibehållen kvalité i arbetet. Vi s... Kategori: Presentera dig och ditt företag |
|||
Företagskonto.
Hej. Kategori: Allmänt |
|||
Asset Media - grafisk produktion
Asset Media utgör ett personligt och högkvalitativt alternativt till dyra reklambyråer vad gäller media produktion av olika slag.
Kategori:
Presentera dig och ditt företag
|
|||
Att ge ut bokJag planerar att ge ut en bok då det inte finns någon på svenska om spelet go, som är vad mitt företag till största delen handlar om - att sälja utrus... Kategori: Allmänt |
|||
DropinverksamheterVad känner ni till för dropinverksamheter man kan starta? Jag har kommit på tvättomat där man betalar med mynt i ett myntinkast i tvättmaskinerna. Kan... Kategori: Allmänt |
|||
Exempel på vad det kostar att söka patentPRV har tagit fram fyra olika exempel som tar upp kostnader för olika företag och deras patent. Syftet är att ge en överskådlig bild av vägval för pat... Kategori: Allmänt |
|||
Vad krävs för min idé?
Jag har, vid sidan om studier, tänkt att:
Kategori:
Allmänt
|
|||
Utländska köp & säljsajterKänner ni till några stora utländska köp & säljsajter? Kategori: Allmänt |
|||
Hjärtat på rätt platsVi säljer och hyr ut defibrillatorer (s.k. Kategori: Off Topic |
|||
Inköp åt firman, finns någon gräns?Jag behöver göra lite inköp åt mitt nystartade företag, och undrar om det finns ngn gräns för hur mycket man kan ha med i deklarationen för senare avd... Kategori: Allmänt |
|||
Bolagsnamn - tredje gången gillt? Behöver tips
Nu har jag funderat igen eftersom mina tidigare bolagsnamn inte accepterades. Kategori: Allmänt |
|||
Köp av website, fakturafrågor m.m.
Hejsan! Kategori: Allmänt |
|||
Sälja affärsidéer?Jag och en god vän hade ett samtal idag. Jag har en förmåga att komma på flertalet roliga affärsidéer och som ni förstår har jag inte kapaciteten att... Kategori: Off Topic |
|||
Vi söker just nu företagare!
Välkommen till www.offertmaskinen.se! Kategori: Anslagstavlan |
|||