Prenumerera
Företagande Forum
Söker partner för uppstart av reseföretag
Hej, Kategori: Anslagstavlan |
|||
Ljuddesign och musik till mediaMitt företag heter Reachground och skapar musik och ljuddesign till media. Hittills har det mest handlat om interaktiva produktioner men jag har även... Kategori: Presentera dig och ditt företag |
|||
Gratis rådgivning om ditt företags marknadsföringsmaterialHej! Behöver ditt företag idéer och tankar om utformningen av marknadsföringsmaterialet, såsom hemsida, logotyp, reklamblad etc. erbjuder jag gratis r... Kategori: Anslagstavlan |
|||
Försäkring/Pension under provanställning?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Inkassoräkningar i bokföringenTar man med inkassoräkningar i bokföringen som en utgift med hela inkassobeloppet eller ska man använda originalfakturan? Kategori: Allmänt |
|||
Webbsida till ditt företag - du bestämmer själv priset !!
Ja...du läste rätt Kategori: Anslagstavlan |
|||
Webbsida till ditt företag - Du bestämmer priset !!
Ja...du läste rätt Kategori: Presentera dig och ditt företag |
|||
JFP Redovisningskonsult
Hej, Kategori: Presentera dig och ditt företag |
|||
översätta en bok
Sitter och tummar på en av mina vällästa böcker, den är skriven på engelska och jag vet att det finns lite efterfrågan om att få den på svenska. Kategori: Allmänt |
|||
Kurser på distans
Sätt fart på din karriär Kategori: Anslagstavlan |
|||
Underkonsult till det företag man vait anställd i.Det har tidigare ej varit möjligt ur skattesynpunkt att bryta en anställning och bli underkonsult till detta företag. Denna regel har ev uppluckrats.... Kategori: Allmänt |
|||
OUTRO Ungkubator. (Inkubator Göteborg)Har du en affärsidé med inriktning på socialt entreprenörskap? Är du mellan 18-25? Då ska du verkligen inte missa det här. Din idé kanske kan kopplas... Kategori: Anslagstavlan |
|||
Anlit inkassobolagVilka inkassobolag är bäst att anlita för att driva in obetalda fakturor? Jag har inte så många ärenden per år, kanske bara 5-10 st. Kategori: Allmänt |
|||
Kreditupplysningar
Driver ett nybildat AB, är ensam ägare. Ytterligare två personer står som styrelseledamöter. Kategori: Allmänt |
|||
Dra av hyranKan man ta upp hyran för lägenheten som en kostnad för företaget om man har kontoret hemma i lägenheten? Kategori: Allmänt |
|||
Skattebetalarnas servicebyrå ?
:-X Kategori: Allmänt |
|||
Få 20% för varje ny kund du hittar åt oss
Hej, Kategori: Anslagstavlan |
|||
pensionsparandeHar ett AB med tre anställda och vill frivilligt teckna avtalsförsäkringar för anställda och mig. Måste jag betala lika mycket i pensionspremie ( 3,5... Kategori: Allmänt |
|||
Deklarera - lust o förklara en grej för mig?
Hej! Kategori: Off Topic |
|||
Mall på säljbrev
Hejsan. Tänkte skicka runt lite reklam om mina tjänster. Kategori: Allmänt |
|||