Prenumerera
Ekonomi
traktamentenom jag utför ett jobb i en annan stad och vill ta upp kost och logi enligt schablon. kan jag då ta båda de under traktamente, har nämligen hört att tr... |
|||
Hur ska jag göra?Jag sålde på nätet och åkte på en skatterevision och dom ansåg att jag bedriver näringsverksamhet. Så nu har jag startat en enskild firma. Hur i hela... |
|||
Fråga angående provisionsbaserad anställning.
Jag kommer snart behöva anställa en person som får provisionsbaserad lön. |
|||
Avdrag för bredbandet?
:-[ |
|||
Makens uppdrag i min firma?Jag har en enskild firma som är min heltidssysselsättning. Min make har ett annat heltidsjobb, men har några uppdrag han skulle behöva fakturera. Kan... |
|||
Den nya byggmomsen
Här finns ju fler redovisningskonsulter så min fråga till er är kort och gått, hur kommer ni att förfara med den nya momsen? |
|||
En fråga om restskatt
Hej |
|||
Filsynkronisering
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Påminnelseavgift samt räntepålägg
HeJ! |
|||
Ett verifikationsnummer per registrerad faktura? Måste man ha?
Hej |
|||
Återkommande fakturor?
Hej igen |
|||
Nytt konto i kontoplanen?
Hej Alla |
|||
Vart tar återbärgad moms vägen?Vart tar den återbärgade momsen vägen? Alltså den man gör avdrag för för att sedan få tillbaka? Hur får man den? Hamna rden på ett konto någonstans? |
|||
Prylar till kontoret
Halloj! Kategori: Inköp |
|||
konteringsmallar
Hej, |
|||
Kontoutdrag; "Bokföringsdatum" och "Valutadatum"?
Bokföringsdatum - Den här dagen har transaktionen bokförts på ditt konto. |
|||
återbetalning skatt hur bokföraHej, jag har skickat in en ny preliminär självdeklaration pga jag inte kommer tjäna så som jag trott. Då har jag fått tillbaka pengar. Hur bokför jag... |
|||
F och FA skattraderat |
|||
Frågor om inventarier
Jag har köpt en del utrustning till min paintballpark. Dvs markörer, luftflaskor och masker. |
|||
Handels lincense
hejsan alla söta! |
|||