Prenumerera Ekonomi
FörsäkringsmäklareNågon som har anlitat en försäkringsmäklare (sakförsäkring) i Göteborg och som har lust att ge en rekommendation? 🙂 Kategori: Inköp |
|||
Bokföra egentillverkade produkter?Om jag driver ett företag som själv tillverkar produkter, måste detta bokföras på något sätt? Om jag t ex köper in produktionsmaterial för 5000:- och... |
|||
Fler bokföringsfrågor, nu angående bokföring förskottsbetalning/verifikation
Jag är förlorad i bokföringsdjungeln. 😃 |
|||
Kund har fått felaktig vara och nu skall jag skicka en ny, hur kontera?Jag har en EF och kunden har återsänt den felaktiga varan och jag skall nu skicka honom en ny likvärdig produkt. Skall detta konteras på något sätt el... |
|||
Swedbanks e-bokföring
Hej, |
|||
hur bokför jag
Jag har en egen firma inom skogsbranchen. Jag och min bror delar på alla utgifter. Jag är egen på mitt håll och brodern är egen på sitt håll. |
|||
Dator avdrag
Har en fundering kring köp av dator. vart ska jag kontera datorköpet? |
|||
Bokföring av IT-tjänster
Hej, |
|||
Hur mycket kan det kosta att ha företag hemifrån, förutom inköpspriser?
Återigen en fundering från mig... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Lägga ut hela, eller delar av Eko. administrationen?
Hej! |
|||
Missat något?
Försöker att beräkna vad som blir över efter skatt. |
|||
Köpa material åt delägareJag har ett byggföretag och har köpt ut material åt en av delägarrna. Fakturan är ju ställd på företaget och nu undrar jag om företaget kan dra momsen... |
|||
Hyra ut del av sin villa till sitt företag?Vi kollar på en stor villa där vi skulle vilja hyra ut en våning till vårt företag, så jag kan jobba mer hemifrån. Ytan kommer röra sig om ca 250kvm.... |
|||
utlandsköp Thailand
hej |
|||
Bokföring vid försäljning till företag inom EU
Hej! |
|||
löner
Varför använder man konto 1630-avräkning skatter o avgifter? |
|||
Ang. budget och hur man pusslar ihop den?raderat Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Behöver lita hjälp med preliminär självdeklaration
Hej |
|||
Bokföra städutrustning
Hej! |
|||
Änglar?..Vad innebär det begreppet?
Hej alla. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||