Prenumerera
Ekonomi
Bokföra avdragsgill lunch
Hej, |
|||
...... |
|||
Köp av domän (privatpaket) via företaget?
Hej, |
|||
Inkuransavdrag livsmedel?
Hej på er, |
|||
Verfikation av PayPal utgifter
Hej! |
|||
Några bokföringsfrågor (Enskild Firma), gärna snabba svar tack.Mitt bokföringsprogram hänvisar Egen insättning till konto [B]2017[/B] och Eget uttag till [B]2013[/B]. Sen har jag Företagskontot till [B]1941[/B] -... |
|||
Bokföra felskriven leverantörsfaktura?
Hej! |
|||
Returnerade/krediterade varor tid. bokfört som osäker fordranTacksam om någon kan hjälpa mig med nedanstående. Vi hade en osäker fordran i förra årets bokslut (2011) i vårt AB. Revisorn bokförde detta på 1515 kr... |
|||
EF Nolla Ing. och Utg. Moms
Hej |
|||
Bokföringskunnig person till hjälpJag skulle behöva lite igång start hjälp just med bokföringen och undrar om det finns någon i närheten av Varberg/Kungsbacka som jag kan få hjälp av.<... |
|||
Hur gör jag nudå? Startar butik för begagnade barnkläder..Någon sa till mig att när jag registrerar för skatt & moms så skulle jag till en början sätta alla siffror på NOLL eftersom det är svårt att säga vad... |
|||
Övernattningslägenhet, vilka möjligheter finns?
Hej! |
|||
eget kapital på förenklat bokslut
hej, |
|||
Milersättning i Enskild firma
Har för mig att det finns bestämmelser om vad som anses vara min ordinarie arbetsplats (hemmet eller kundens kontor), men hittar inget. |
|||
Perioden eller utgående balans till NE-blanketten?:unsure: Snälla, kan någon tala om för mig om det är periodens siffror eller utgående saldot i balansrapporten som ska föras över till NE-blanketten?... |
|||
Bokfört leverantörsfakturor som verifikation, fel?
Jag är väldigt ny i detta och lär mig sakta men säkert. Jag har nu suttit och bokfört leverantörsfakturor som verifikationer.🙁 :OMG |
|||
Fördelning av aktier i nytt bolagJag arbetar och driver en egen del av ett större företag. Vi är samma AB men verksamheten jag ansvarar för skiljer sig från "moderbolaget". Nu har äga... |
|||
Inköp av företagsprodukter från privat bankkonto
Hej alla! |
|||
Deklaration försäljning av noterade aktier
Hej, |
|||
Restskatt. Tagit ut för mycket i lön.Hej, Jag har klantat mig rejält och tagit ut för mycket pengar från min enskilda firma 2012. Jag har gjort en större vinst än jag trodde. Till problem... |
|||