Prenumerera Ekonomi
Bokföra returnerad vara
Hej, |
|||
Konto 2013 (egna uttag) vid inköp?Hej! Upptäcker plötsligt när jag tar fram min bokföring för 2012 att bokföringsbyrån hela tiden har använt konto 2013 (egna uttag) som motkonto vid in... |
|||
Bokföra förskott varuinköp från EU
Hej! |
|||
Hur bokför/hanterar jag föreg. års resultatSnälla kan någon hjälpa mig? Ska göra mitt livs första bokslut o årsredovisning, går utbildning för att lära mig detta kring bokföring och redovisning... |
|||
Försäljning av inventarier inför avveckling
Hej. |
|||
Balansrapport med öresdiff
Hej, jag har en fråga rörande mitt bokslut, novis i ärendet: enskild firma, momsredovisning i inkomstdeklaration. |
|||
Ta upp datorköp som en avdragsgill kostnad om man bet privat?
Hej! |
|||
Hur bokför jag byte av inköpt utrustning via kreditnota
Hejsan, |
|||
Starta webshop som privatperson?
Hej! |
|||
Säljare som jobbar hemifrån - Vilken telefonityp?
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Avveckling av HB - Lager och inventarie
Det är så att vi är upp i en avveckling av vårt företag och vi har fastnat på lager och inventarie. |
|||
Korta frågor kring bokslut och självdeklaration
Hallå! |
|||
Byte av leasingbil personbil
Hej |
|||
Överavskrivningar
Hej! |
|||
Dra av royalty/varumärke och maskininköp?
Vilka kostnader får man ha för ett varumärke? |
|||
Få koll på sina pensioner!Hejsan, tänkte tipsa om en tjänst som jag har använt mig av för att få tag på mitt pensionssparande. Funkade utmärkt och jag tycker att det är få foru... |
|||
Företag under 18Jo, det är såhär att jag har drivit ljud och ljusuthyrning via min ideella förening under ett år och känner att jag vill driva det i form av företag.... |
|||
Överföring av lager från Enskild firma till HB - hur bokföra?
Hej! |
|||
Akut! Privata inköp på företagskorto |
|||
Rikskuponger företag - vilka regler gäller?Jag driver ett aktiebolag och reser en del och äter ute. Är det förmånligt med rikskuponger? Är det avdragsgillt? |
|||