Prenumerera Ekonomi
Från enskild firma till handelsbolag
Hej! |
|||
Bokföra inköp från kina 2014 men tull och moms i 2015?
Hej helt ny här och rätt färsk inom företagssvängen. |
|||
Bokföra köp hemsida (anläggningstillgång?)
Tjenare, och gott nytt alla! |
|||
Bokföring elektroniska tjänster via MOSS från och med 2015 ?Är det någon som kommit fram till hur man bäst skall hantera bokföringen efter årsskiftet 2014/2015 när moms reglerna förändras vid försäljning av ele... |
|||
Bokföra öresavrundning..?
Hur bokför ni öresavrundningen som finns med på var och varannan faktura :blink |
|||
Vinstutdelning och löneutbetalning
Hej |
|||
hjälp sökes
Hejsan. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Småbarnsförälder konsultar mot Luxemburg
Hej, |
|||
Redovisning av egna uttag i förenklat årsbokslut?En fråga kring eget uttag i enskild firma. Egentligen inte hur jag bokför det, utan snarare hur det redovisas gentemot balansräkning/skuld på det före... |
|||
Ingående balans, vad ska med?Mitt gamla bokföringsprogram har brakat ihop och jag ska nu starta med ett nytt. Jag kommer att behöva bokföra om 2014, men hur mycket behöver jag ha... |
|||
För mycket återbetalt på kreditfaktura
Hejsan, jag har en liten utmaning i bokföringen som jag hoppas att någon vänlig själ kan hjälpa mig med. |
|||
Hur fungerar det när man köper in varor på loppis?
Hej! |
|||
Hjälp med målkostnad av en produkt
Jag undrar om det finns någon här med erfarenhet inom klädbranschen som kan hjälpa mig? Kategori: Inköp |
|||
Pengar sparade på AB
Hej, |
|||
Bokföra Kreditfaktura
Hej alla på forumet! |
|||
Rådgivning!
Hej |
|||
Delägare i flera bolag - hur skall jag äga? Privat eller bolag?Hej! Har två delägareskap á 10% i två olika bolag som är knutna till det bolag jag är anställd i (nedan kallat bolag A)! Kommer troligtvis att flytta... |
|||
Bokföra fakturering av försäkringsjobb
Hej, |
|||
Bokföring av sponsring
Hej! |
|||
Företagare/anställd i samma bolag, risk räknas som anställd?Jag var företagare i en lokal och anställd i en annan på olika dagar. Sedan bara anställd och därpå som företagare en dag per vecka där jag är anställ... |
|||