Senaste inläggen

Screentryck/Klädtryck

Hej!

Jag har ett par frågor. Det är så att jag tänkt starta ett eget klädmärke där jag kommer att köpa in plagg och trycka på. Jag har varit i kontakt med olika tryckerier och fått olika prisförslag. Jag hade tänkt trycka i mindre upplagor per tryck. Min fråga är därför, är det billigare att själv köpa in en tryckmaskin och lära sig...

Kategori: Allmänt

Tips på mässor

Hej!

Jag har designat en kollektion shorts som jag syr upp i Kina. Jag söker mässor att besöka där jag kan presentera kollektionen och varumärket. Några tips ni har? Skriv gärna namn och datum för mässan. Tack på förhand!

Sebastian

Kategori: Söker/eftersöker

It/app-programmerare/designer sökes för sammarbete.

Söker ett proffs som kan programmera boknings-system och mobil-applikationer.

skicka email till abpost10@gmail.com

mvh

Frilansande programerare eller web utv. byrå sökes

Jag söker offerter för en hemside lösning enligt nedan 🙂  :

hemsidan är i grunden en sök sajt för artiklar som användarna själv lägger in. tänk wiki men med avsevärt bättre möjlighet att hitta och sortera artiklarna.

För att ta OOP exemplet så vill jag att användaren (surfaren) ska kunna.
-skapa användare åt sig själv (mailverifik...

Fixa hemsida

Ide:

Skapa en slagkraftig sida för restauranger och cafeer att synas på.
Vi ska inte länka till kundens egna hemsidor, utan på plats dokumentera och ta egna bilder för webb.

Grogrund kommer vara mycket gratis arbete som förhoppningsvis ger utdelning längre fram.

Våran kund kontakt skall vara det v...

Telemarketing - Telefonilösningar

Tjena.
Vi håller på att starta upp ett kontor och behöver en IT-lösning i form av ip-telefoni/fast med flera olika linjer ut.

Vi kommer att behöva cirka 8-10 linjer ut och undrar vilket företag som är mest förmånligt? Vad använder ni själva idag? Hur mycket kostar det? Vi kommer att ringa både lokalsamtal samt mobiler men dock...

webbyrå söker partner

Webbyrå söker webbdesigner. Du ska arbetat med webbdesign ett par år.Fördel om du själv har F-skatt sedel
Skriv ngra rader förutsättningslöst till ; swedenmarket@gmail.com

Formsprutning av plast detaljer

Jag sysslar med formsprutning. Jag har tänkt starta eget. Jag söker någon/några att samarbeta inom detta. Verktygsmakare, produktutvecklare, uppfinnare m.fl.

Söker ett callcenter för en lättsåld/populär produkt

Med flera års erfarenhet inom telemarketing, vet vi att vi erbjuder en lättsåld tjänst/produkt, som lär öka i värde i takt med bluffakturornas utbredning, vilket i sin tur är ett resultat av nätförsäljningens explosiva tillväxt.
Vi som startade företagarhjälpen har tidigare arbetat med liknande tjänster. Vi kan med all säkerhet säga att säl...

Unicell (UNI_BAS): Söker någons säkerhetskopia

Hej

Efter en hårddisk krasch försvann min senaste säkerhetskopia på bokföringen. Jag har endast kvar en gammal säkerhetskopia innehållande fel, samt själva programmet.

Jag söker efter en tom säkerhetskopia, alternativt en som inte innehåller någon fakturaverifikation och/eller ändringar.

Jag betalar. Hör...

Redovisningsbyrå

Hej!

Är redovisningsekonom och har en redovisningsbyrå i Stockholm.
Jag använder VISMA i mitt företag.

Vill du starta ditt eget eller driver du redan och upplever problem med din bokförare eller trött på att sitta vid datorn, tveka inte kontakta mig.

Mina huvudtjänster är;

-Löpand...

Säljuppdrag 50% avkastning

Vi söker ett sälj team/call center som är drivna att ta an vårt
projekt.

Med vänliga hälsningar Nyckelhålsmärkt.se

Partner och investerare sökes till utveckling av textiltryckeri

Jag har ett komplett modernt textiltryckeri redo att användas. Maskinerna innefattar en digitalskrivare, två stycken värmepressar, en plotterskärare, datorer och mjukvara till dessa maskiner samt en lätt lastbil.

Min digitalskrivare är en mycket modern och ny modell som det ej finns så många av i Skandinavien. Vi har möjlighet att på...

sammarbetspartner

Vi är ett nystartat företag som söker sammarbete för att sälja era produkter. Vi kommer till en början vara 10 drivna säljare! Vårat kontor kommer vara i Finspång, Östergötland.
I första hand säljer vi till företag! Mvh

Tryckare sökes!

Söker någon som kan trycka våran logo på klistermärken, t-shits, hoddies och kepsar snarast.

En fördel om du finns runt Kalmar, men inget måste.

Affärspartner sökes

Letar efter en affärspartner som har kunskaper inom webbutveckling samt även har möjlighet att gå in med kapital i bolaget. Det ska även vara en affärspartner som jag kan bolla lite idéer med. Du kommer med andra ord få vara delaktig hela tiden. Passiv partner kanske går bra också. Det är något vi får komma överens om. Idén kommer förhoppningsvis s...

telemarketing företag söker uppdrag!

Hej!

Jag och min kollega startar ett callcenter tillsammans.
Nu är vi på jakt efter en produkt eller tjänst som vi ska sälja.
Vi vill att förtjänsten skall vara provisionsbaserad. Vi har tillsammans lång erfarenhet av branschen och ser gärna ett långvarigt samarbete där vi tillsammans kan bygga en relation med tillit.

Sammarbets partner delägare till outsourcing IT företag.

Hej!

Jag heter Raju Shahi. Är utvecklare inom webb och system. Jag har drivit ett litet företag i snart 1 år 6 månader. Nu expanderar vi och har kontor i Bangladesh med 10 utvecklare från alla olika språk och tekniker. Kontoret är på plats i Bangladesh. Och är i full gång. Vi har redan projekt som vi arbetar med.

Föret...

Spela om pengar på ett säkert sätt

Hej,
jag vill presentera en spelidé som jag har funderat på länge. Jag vet att den kommer att ge mycket bra och säker utdelning. Jag söker 19 personer som vill investera 900 kr/månad under 1 år (20 pers inkl mig).

Jag har utvecklat ett nytt och säkert sätt att spela på lotto. Med mitt kunnande kommer vi att ta hem många gånger...

Sochi2014.se - nästa vinter-os

Sochi2014.se säljes komplett med sida
25 000 kr exkl. moms eller rimligt bud

Kategori: Till salu