Jag är investerare i världens största shopping-community, Lyoness. Det hela bygger på att alla handlar året runt. Alla som handlar vill betala ett så lågt pris
som möjligt. (= Rabatt)
Lyoness startade 2003 i Österrike och är idag väldigt lönsamma och framgångsrika. Nu finns 6000 marknadsandelar tillgängliga och ger oss en stor möjlighet att bli rikligt belönade.
Lyoness är ISO- och TÜV certifierade samt blev även utnämnd till bästa företag år 2009 av Österrikiska handelskammaren.
Det är viktigt att veta att Lyoness varken köper, producerar eller säljer någonting, utan enbart är ett smart system att sammanföra företag och kunder, så båda grupperna blir vinnare.
Det som företaget erbjuder är ett rabattkort som vi som s.k Premium-partners få ta del av.
Vi får avkastning på:
Våra vänners shopping som vi har rekommenderat till Lyoness.
Hela Sveriges shopping.
Hela Europas shopping.
Hela världens shopping.
Du behöver inte sälja någonting, köpa någonting eller göra någonting. Det enda som vi s.k Premium-partners bidrar med är ett inköpsbundet kapital till de anslutna Lojalitetspartners.
(Varje Premium-partnerskap innebär en investering på 19 000 kr.)
Varför vill företagen var anslutna till Lyoness?
Företagen som är anslutna till Lyoness släpper mellan 2-30% rabatt till kunder som handlar med rabattkortet.
Det innebär:
Nya kunder.
Trogna stamkunder.
Att företagen kan minska sin marknadsföring och få gratis marknadsföring via Lyoness.
Det kostar ingenting för företagen mer än när kunderna handlar genom att släppa rabatten.
Exempel på företag som är med världen över:
Walmart
Apple
Porsche
Carrefour
Lidl
Media Markt
För att nämna några.
Det är viktigt att påpeka att Sverige för tillfället är under uppbyggnad och att vi är väldigt tidiga med att få möjligheten att investera och bli rikligt belönad.
Jag tjänar idag bra pengar på min investering i företaget. Om du är intresserad av att skaffa dig en ny karriär, eller bara vill veta mer hör av dig till mig via PM så ordnar jag ett webinarium på överenskommen tid.
Mvh A