Våra supporttekniker hjälper dig på plats i dina egna lokaler eller på distans via vår helpdesk. Vid behov är vi tillgängliga dygnet runt, alla dagar i veckan.
Vi köper in och underhåller it-support till alla kontorsverktyg, såsom datorer, mobila enheter, servrar, nätutrustning, skrivare och utrustning utanför nätet, som exempelvis videoprojektorer och UPS-enheter. För datorerna ingår även programmet O365, dataskydd och en tjänst för identifiering av hot samt säkerhetskopiering och övervakning av datorer. It-support inom grundläggande verktyg gör det enkelt och smidigt för kundorganisationen att köpa in och underhålla utrustning för det dagliga arbetet. Samtidigt kan It-support harmoniseras och optimeras så att den uppfyller verksamhetens behov.
Prog-It erbjuder it-support utanför arbetstid (vardagar kl. 8.3016.30) samt under semesterperioder. It-support kan innefatta kontrollarbeten som överenskommes separat med kunden och mottagande av varningsmeddelanden från olika tekniska hjälpmedel. It-support garanterar att verksamheten fungerar dygnet runt i kritiska verksamhetsmiljöer.
Prog-It:s team av it-konsulter består av erfarna it-tekniker och nätverkstekniker som vid behov hjälper till under hela projektet, från valet av system ända fram till implementering och drift. Vi har arbetat i en rad projekt med affärssystem och CRM- och kommunikationslösningar både som rådgivare och projektledare. Tillsammans med dig som kund gör vi upp långsiktiga utvecklingsplaner. Vid behov kan vi även ta totalansvaret för att leda och utveckla it-administrationen.
Besök gärna vår hemsida eller chatta med oss.
www.prog-it.net/sv
Om företaget
Det som är unikt med oss är att vi erbjuder samtliga it-tjänster helt utan bindningstid, från hyra av servrar, datorer och brandväggar till support- och konsulttjänster. Det viktigaste för oss på Prog-It är nöjda kunder och att erbjuda förstklassig kundservice.