Allt snurrar runt i min skalle just nu. Jag kan absolut INGENTING om detta. jag har sökt omkring i hela internet, har hittat massor med sidor, men dom sidorna har bara förvirrat mig!
Nu är det så här..jag har en hemsida vars är www.gbg031.se. Nu har jag tänkt ta steget fram och starta en magasin. Tänkt trycka kanske först ett nummer och om det gick bra, ett till nummer.
Ca 300 EXEMPLAR vill jag trycka..jag vet inte VART jag ska göra det, och vart det är billigast..jag vill göra det i göteborg helst och undrar om någon vet vart jag kan gåtillväga?
NEJ. google har inte hjälpt mig ett skvatt! Google har gjort bara att jag darrar av abstnines av en cigg för jag har blivit så irriterad...
Sen har jag inte råd att trycka 300 exemplar. kostar ca 12 00 hörde jag av en polare.
Så här är det jag bör köpa in annonser, (säger man så?)
Jag vill alltså att folk ska ge mig cash för att dom ska ha annonser på min tidning.. Men hur ska jag fixa fram villiga personer som vill ge mig cash för att jag ska annonsera deras saker i en magasin som ska tryckas i enbart 300 exemplar?
Och att sen dessutom är jag privatperson och det är inget företag..man blir väl mer pålitlig ifall jag har registrerat mitt varumärke? hur gör jag det, lättast och billigast?
Jag behöver så mycket hjälp, jag vill gärna göra detta projekt, men jag fattar inte hur utan 0 erfarenhet, det enda jag klarar av nu är designen(polaren fixar) och jag fotar och interjuvar..sen resten är kalabalik..
hjälp mig experter! rastlösa själar hjälp mig oxå så gott som möjligt!
Vore sån stor tack!
hej!