Dataingenjör & entreprenör söker driven samarbetspartner!

1
Har du en affärsidé och ett stort engagemang, men saknar IT-kompetens och erfarenhet? Då kanske vi ska samarbeta!

Jag är 53 år och bor i södra Skåne, med över 20 års erfarenhet av företagande och utveckling av avancerade IT-lösningar. Jag driver flera bolag inom IT, fastigheter, personaluthyrning och maskinuthyrning, men min roll är numera passiv, så jag söker nya spännande projekt med stor potential.

Vad jag erbjuder:
* IT & Programmering – Erfarenhet av all sorts utveckling för Internet och Windows. Jobbar med de flesta teknologier och har utvecklat system åt multinationella bolag.
* Entreprenörskap – Har byggt upp flera företag från grunden (bl.a. SaaS, e-handel, butik, fastigheter). Alla mina företag har varit lönsamma, och ett av dem har fått en Gazelle-utmärkelse för snabb tillväxt.
* Ekonomi & administration – Sköter bokföring, avtal och administration.

Vem jag söker:
* Extremt driven samarbetspartner som kan och vill driva ett nystartat företag framåt.
* Gärna erfarenhet av marknadsföring & försäljning.
* Du är ansiktet utåt – jag sköter IT-utveckling, administration och är bollplank.
* Har du ingen affärsidé men vill driva företag? Hör av dig ändå!

5
Hej Mattias.
Mitt namn är Linda, 46 årig norrländska som nu mer bor i Uppsala.
Jag har under några år försökt orienterat mig bland företag med olika inriktning, har kikat på olika Franchising företag, funderat på att ta över ett befintligt företag och även varit inne på att starta upp något från noll.
Jag har ett brett intresse när det gäller inriktning på företagande, har endel ideer men är även öppen för förslag. 
Tänker att det skulle vara givande att vara två när man startar något och man har någon att bolla eventuella utvecklingsmöjligheter
med, skulle kunna bli en spännande resa.
Jag vill framåt och är taggad på att driva företag, utvecklas och växa !
Som person är jag lyhörd, empatisk, driftig, hjälpsam, har god självinsikt, hög arbetsmoral och när jag "hittar min grej" så går jag in för att göra det bra till 100 %. Jag tycker om utmaningar, är bra på kundrelationer och bra på att "hantera olika typer av människor", jag tycker om att träffa människor.
Låter det intressant så hör gärna av dig.
MVH Linda Faltin

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.