Dataingenjör & entreprenör söker driven samarbetspartner!

1
Har du en affärsidé och ett stort engagemang, men saknar IT-kompetens och erfarenhet? Då kanske vi ska samarbeta!

Jag är 53 år och bor i södra Skåne, med över 20 års erfarenhet av företagande och utveckling av avancerade IT-lösningar. Jag driver flera bolag inom IT, fastigheter, personaluthyrning och maskinuthyrning, men min roll är numera passiv, så jag söker nya spännande projekt med stor potential.

Vad jag erbjuder:
* IT & Programmering – Erfarenhet av all sorts utveckling för Internet och Windows. Jobbar med de flesta teknologier och har utvecklat system åt multinationella bolag.
* Entreprenörskap – Har byggt upp flera företag från grunden (bl.a. SaaS, e-handel, butik, fastigheter). Alla mina företag har varit lönsamma, och ett av dem har fått en Gazelle-utmärkelse för snabb tillväxt.
* Ekonomi & administration – Sköter bokföring, avtal och administration.

Vem jag söker:
* Extremt driven samarbetspartner som kan och vill driva ett nystartat företag framåt.
* Gärna erfarenhet av marknadsföring & försäljning.
* Du är ansiktet utåt – jag sköter IT-utveckling, administration och är bollplank.
* Har du ingen affärsidé men vill driva företag? Hör av dig ändå!

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.