Prenumerera Ekonomi
Bokföra skatt tillbaka från skatteverket?På vilka konton ska jag boka en återbetalad skatt från Skatteverket? Det gäller ett HB, 1930 (checkräkningskontot) påverkas ju positivt, men vilket me... |
|||
Bokföra lån för inköpHej, ny på sidan och hoppas på nybörjartur. ;) Hur bokför jag ett lån (800.000,-) som tagits för att köpa ett fordon? Lagt även handpenning (75.000).... |
|||
Nya regler, Karensdagar hos Försäkringskassan.
Är det värt att ha 3 eller fler karensdagar i ett företag?... (Gäller ej AB.) |
|||
AB köpa bil?!
Jag har hittat den perfekta bilen. Kategori: Inköp |
|||
Gynnsam företagsform för min sidosyssla?
Hej! |
|||
moms bilaga, hur fyller man i?
Hej, |
|||
Bilda AB, revisorskostnad etc
Hej. |
|||
Trådlöst internet
Hej på er alla! Kategori: Inköp |
|||
Har betalat ut för lite lön och för mycket skatt! Hu gör jag nu???
:'( |
|||
Bokföringsprogram olika typer ??
Har läst en om bokföringsprogram på nätet och även i böcker och kommit fram till det verkar underlätta en hel del och vara tidsbesparande. 8) |
|||
Få tillbaka eller betala på skatten ?
Satt just och tittade på balansrapporten jag fått och blev väldigt fundersam. |
|||
Vilket bokföringsprogram använder du?
För- och nackdelar med detta? |
|||
Bonusgåva
Om en kund handlar mycket varor under en kortare tid. Får man lov att ge denna en bonusgåva, men inte erbjuda det till andra? |
|||
Bokföring av moms ingående/utgående & inbetalt/utbetalt
Hej |
|||
Hur bokföra luncherna?
Hej! |
|||
starta aktiebolag?Om jag vill starta aktiebolag, och då ska satsa 100 000 kr, låser jag fast dessa pengar eller kan jag rätt snart efter att aktiebolaget startat röra d... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Bokföra årets sista skatt?
Hej, |
|||
Julgåva - skänka pengarVi har som julgåva till våra anställda gett dem möjligheten att välja vart företaget skall skänka 300 kronor per anställd. Bokför jag detta som vilken... |
|||
Avyttring inventarie
Hej! |
|||
Leasa bil
Behöver goda råd. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||