Prenumerera
Ekonomi
Redovisa lagervärde i INK2R
Hej! |
|||
Att registrera litet företag eller inte?Jag är i färd med att skapa lite olika små verksamheter internet. Hittills har jag tänkt att jag driver dem som "hobbyverksamheter" till de börjar dra... |
|||
Arbete i eget AB - är jag automatiskt anställd då?
Hej! |
|||
Bokföringshjälp
Hej! |
|||
Överföra bostadslån till företaget
Hej, |
|||
Hur får jag ihop balansräkningen?
Har lite funderingar kring balansräkningen. |
|||
sälja och köpa inventarierJag har en enskild firma där jag jobbar med film och där jag normalt säljer mitt arbete. Så det är fakturering kring detta jag är van vid och känner t... |
|||
Nollställa konton vid årets början/slutMan ska ju nollställa kontona 20xx mot 2010 i början/slutet av året. Men jag får inte ihop det riktigt. Enligt reglerna ska man ju bara nollställa gen... |
|||
bokföra iZettle
Hur bokför jag en kortbetalning med iZettle på rätt sätt? |
|||
Budgetposter för sociala avgifter och skatterJag skall i veckan göra en ansökan till regionen. Enligt ansökningen skall jag "...samt en ekonomisk plan för verksamheten, intygad av revisor/bank,... |
|||
Hur bokför jag event och representation?
Hej! |
|||
Försäljning av Aktiebolag
Hur bokar jag upp (vilket konto) reavinsten vid försäljning av aktiebolag? |
|||
Tre frågor om bokföring
Hej! Jag har precis startat egen firma och har tre frågor. |
|||
Bokföra privata inköpGår det att bokföra privata inköp som t ex mat, kläder m.m.? |
|||
Avdrag
Jag är inne på att starta eget. Det kommer att bli en enskild firma. |
|||
Moms egen insats enskild firma
Hej! |
|||
Abonnemanget Telia Mobil Komplett avdragsgillt?Jag undrar om någon vet vad som gäller ang avdrag för mobilabonnemang. Telias abonnemang Mobil Komplett kostar 199 kr/mån oavsett hur mkt man ringer o... |
|||
Sökes: program, struktur
Hej alla! |
|||
insättning i AB
Hej |
|||
Program, överblick
Hej alla! Kategori: Inköp |
|||