Prenumerera
Ekonomi
Tre frågor om bokföring
Hej! Jag har precis startat egen firma och har tre frågor. |
|||
Bokföra privata inköpGår det att bokföra privata inköp som t ex mat, kläder m.m.? |
|||
Avdrag
Jag är inne på att starta eget. Det kommer att bli en enskild firma. |
|||
Moms egen insats enskild firma
Hej! |
|||
Abonnemanget Telia Mobil Komplett avdragsgillt?Jag undrar om någon vet vad som gäller ang avdrag för mobilabonnemang. Telias abonnemang Mobil Komplett kostar 199 kr/mån oavsett hur mkt man ringer o... |
|||
Sökes: program, struktur
Hej alla! |
|||
insättning i AB
Hej |
|||
Program, överblick
Hej alla! Kategori: Inköp |
|||
hur göra vid bokslut, handelsbolag?Startade mitt hb i somras och bokför med hogia smart. Vad är det jag ska tänka på nu vid bokslut, och vad är det exakt jag ska göra. Har hört att man... |
|||
Stor renoverinJag har gjort en stor renovering på min fastighet vilket höjer värdet på fastigheten som ledde till att vi fick ett underskott i år. Bokfört det på ko... |
|||
Värdera företag genom balansrapport, hur?
Hej Allihopa. |
|||
Konto 3740
-----------D ! K |
|||
Bokföra preliminärskatt för enskild firma?
Hej, |
|||
Underhåll/reperation byggnad avdragsgill?
Underhåll/reparation byggnad avdragsgill? |
|||
Momsredovisning innan kontroll och fix av diverse konton...
Jag vet inte om jag har klantat mig lite nu. Men jag tänkte inte riktigt efter innan jag handlade. |
|||
När ska kontrolluppgifterna in för utdelningen 2012
Hej, |
|||
Kundinbetalning efter månadsavstämnin
Hej. |
|||
När måste man senast bokföra inköp?Hej! Jag är ny här. Jag och en kompis har startat ett musikproduktionsbolag. Vi försöker sköta så mycket som möjliget själva och har skaffat Fortnox b... |
|||
Årsredovisning av moms
Hejsan! |
|||
Nolla konton?Har just gjort mitt första förenklade årsbokslut och undrar nu exakt hur man ska göra i bokföringsprogrammet (Promikbook). Ska man nolla alla konton o... |
|||