Prenumerera
Driva och Utveckla Företaget
Ni Som Har Bra engelska kunskaper snälla översätt åt mig!!!
Hej!!! Jag kontakde en person från Indien som expotera!! kan nån översätta vad han säger Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Rätt webshop i djungeln?
Har sökt med ljus och lykta över internet efter en smidig webbshop till ett bra pris och alternativen är många, många... Kategori: E-handel |
|||
Eniro, eller inte?Jag har gått och funderat om man företaget bör finnas med i eniro. :wink: Vad säger ni, hur har ni gjort :? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Implementering av prisagentSka snart öppna en e-butik, och vill då koppla min sida till olika prisagenter. Många sidor erbjuder att installera kopplingen för ca 1000kr per sida,... Kategori: E-handel |
|||
Hjälp med företagsnamn
Hej Kategori: Feedback |
|||
Prissättning av annonser
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
DröjesmålsräntaVilka möjligheter finns det när det gäller att ta ut dröjesmålsränta. Har sedan tidigare hört någonting om 13% på fakturabeloppet. Har även sett att t... |
|||
Vad betyder respektive frakt-/betalningsalternativ?
Hej! Nu får jag känna mig urdum, men det kan det väl vara värt med tanke på att jag har så svårt att hitta svar på frågan någon annanstanns.. 🙂 Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Handelsbolag och stiftelser
Hej! |
|||
Första importerna från Kina och Indien
Hejsan! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Regler angående offerter
Hejsan, |
|||
Önskad sedan länge!
Bra tråd! Kategori: E-handel |
|||
Sökmotoroptimering
Hej 🙂 Kategori: E-handel |
|||
Moms vid försäljning till slutkund i Norge
Hej, Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Kuponger på nätet
Har du startat en egen butik eller tänker göra det? Marknadsför dig genom att skapa kuponger på nätet för de lokala konsumenterna. Läs mer på
Kategori:
Försäljning och Marknadsföring
|
|||
Företag alt konto i andra länder
Hej Kategori: Företagande över gränserna |
|||
MarknadsundersökningHej! Tänkte höra lite vad Ni anser vara viktigt i en internetbokhandel för att Ni ska handla? Är det priset? Kundservice? Snabba leveranser? Eller nå... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Säljbloggen
Hej på er! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
bra säljare?Hur kan man bli en riktig bra säljare, det kan vara en bra säljare till något annat företag dvs som kan anlita mig, eller ifall bara en säljare?? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Uppföljning
Hello! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||