Aktuella diskussioner

Köpt mjukvara och tillgångar för K2

Hej! Mitt HB har utvecklat en mobilapp som funnits på App Store i flera år. Vi har nu startat ett nytt AB och sålt appen till det. A...

Kategori: Bokföring forum, Skatter och Företagsformer

International SMS

An international SMS provider is a service company that enables businesses to send text messages across global networks. These providers offer reliabl...

Kategori: Allmänt

Agent/mellanhand

Hejsan!
Nu e det så att jag kanske skall bli agent åt en slutkund utanför EU och hitta rätt leverantörer i Sverige och agera mellanhand.

Rich Communication services

RCS, or Rich Communication Services, is an advanced messaging protocol designed to replace traditional SMS. It enables enhanced features l...

WhatsApp Business API

The WhatsApp Business API is a powerful tool designed for medium and large businesses to communicate with customers at scale. Whether you're looki...

Aktieägartillskott i form av nedskrivning av långfristigt lån från delägare

Hej
Jag har tillsammans med min pappa ett aktiebolag som för tillfället går på sparlåga pga vikande försälj...

Kategori: Bokföring forum, Skatter och Företagsformer

Best coworking space in west Delhi

The best coworking space in West Delhi offers high-speed Wi-Fi, ergonomic workstations, and well-equipped meeting rooms. Perfect for freelancers, star...

Meeting Room For Rent in Delhi

Find the perfect meeting room for rent in Delhi! Our spaces are equipped with fast Wi-Fi, modern technology, and comfortable seating. Ideal for team m...