Aktuella diskussioner
Indragna körkort efter Peth-smygtester av svenska medborgareTransportstyrelsens hantering av körkortsåterkallelser på grund av förhöjda alkoholvärden ifrågasätts fr&ar... Kategori: Debatt |
|||
Hur använder du AI i din verksamhet? Tipsa för att hjälpa andraAnvänder du AI som exempelvis ChatGPT eller andra verktyg som underlättar ditt arbete? Berätta gärna om vad du använder hur d... Kategori: Allt om AI (Artificiell Intelligens) och robotisering |
|||
Hur mycket kan jag lita på chatgpt?
Chatgpt är bra men jag upplever att AI inte alltid är korrekt. Samma fråga kan ge flera olika svar. Kategori: Allt om AI (Artificiell Intelligens) och robotisering |
|||
Ökad kriminalitet slår mot svenska företagKriminaliteten slår allt hårdare mot svenska företag, särskilt nystartade, visar ny statistik från Entreprenörskapsforum. Enligt den senaste GEM-rappo... Kategori: Debatt |
|||
Frågor om NE-bilagan efter att ha avslutat verksamhetenHej! Jag arbetade som frilansare i 1,5 år och avslutade min enskilda näringsverksamhet i september 2024. Nu när jag förbereder mig för att lämna i... |
|||
Balansräkning enskild firma
Hej! |
|||
Räkna ut skatt
Hej. |
|||
Förenklat årsbokslut i Skatteverkets e-tjänst, hantering av momsskuld på 2650
Hej, |
|||