Jag lär mig marknadsföring på internet av två e-miljonärer

8
Jag har startat min företags idé om att bli marknadsförare på internet.



Jag blir coachad av två stycken internet miljonärer som blivit rika på marknads föring på internet.



De lär ut att vilken som helst som utan kunskap om marknadsföring kan lära sig tjäna $1000 om dagen.



Nu tjänar jag minst 1000 kronor i månaden extra. Varje månad. Det bästa är att det ökar hela tiden. Snart tjänar jag $1000 om dagen.
url=http://www.wealthyaffiliate.com]Wealthy Affiliate[/url]
1616
4
Min webbsida stängde av den länkade sidan omedelbart. Jag vet inte om det är bra marknadsföring? [br] [br]Mvh [br] [br]Magnus Olsson [br][b]Uddatorp AB[/b]
Må väl!
8
Använder du Spybot eller någon annan sorts anti spyware program som inte tillåter cookies? [br] [br]Det har varit problem med just spybot tillsammans med IE som stänger av åtkomsten av sidor som använder cookies. [br] [br]Prova att tillåta cookies.
url=http://www.wealthyaffiliate.com]Wealthy Affiliate[/url]
1616
4
Jag använder standardinställningar i IE7 samt har F-secure. Finns ingen anledning att tillåta cookies som inte verkar seriösa. [br] [br]Mvh [br] [br]Magnus Olsson [br][b]Uddatorp AB[/b]
Må väl!
8
Ok jag förstår. Men ibland kan faktiskt sidor som är seriösa klassas som en säkerhets risk för vissa program. [br] [br]Jag vill bara berätta om min företags ide som jag är på god väg att lyckas med. [br] [br]Ha det bra.
url=http://www.wealthyaffiliate.com]Wealthy Affiliate[/url]
1616
4
Ja helt klart. Det beror på hur sidorna är byggda. [br] [br]Lycka till! [br] [br]Med vänliga hälsningar [br] [br]Magnus Olsson [br][b]Uddatorp AB[/b]
Må väl!
758
1
[quote="7up"]Jag har startat min företags idé om att bli marknadsförare på internet. [br] [br]Jag blir coachad av två stycken internet miljonärer som blivit rika på marknads föring på internet. [br] [br]De lär ut att vilken som helst som utan kunskap om marknadsföring kan lära sig tjäna $1000 om dagen. [br] [br]Nu tjänar jag minst 1000 kronor i månaden extra. Varje månad. Det bästa är att det ökar hela tiden. Snart tjänar jag $1000 om dagen.[/quote] [br] [br]Vilken skit du sysslar med :o [br]Om man trycker på din länk, så tjänar du 50 öre i provision :mrgreen: [br]Registrera man sig, så får du 1 krona :wink: [br]Det kan dröja några år innan du blir miljonär :mrgreen:
Hälsningar Stefan Förståndet är rättvist fördelat. Alla tycker att dom har fått tillräckligt
8
[quote]Vilken skit du sysslar med :o[/quote] [br]Vad är det för skit du sysslar med då? [br] [br]Kopierade detta från reglerna men de verkar inte gälla dig. [br] [br] [br][quote]Här kan du presentera ditt företag, en gång. [br] [br]Övriga medlemmar ska inte kommentera företaget, idéer och personen om personen ifråga inte har bett om det. [br](Positiva kommentarer är alltid välkommet!) [br] [br]För feedback finns tråden "Feedback" [br] [br]Med vänlig hälsning [br]Patrik [/qoute] [br] [br] [br][qoute]Om man trycker på din länk, så tjänar du 50 öre i provision :mrgreen: [br]Registrera man sig, så får du 1 krona :wink:[/quote] [br] [br]I vilken värld då? Trycker man på länken kommer man till [b]WealthyAffiliate.com[/b] ett e-universitet där man kan lära sig marknadsföring. Jag skulle inte rekommendera någonting jag själv är medlem i. [br] [br]Vad har du fått att jag får 50 öre för varje klick och 1 krona för varje som registrerar sig? Vad har du fått det ifrån, eller är du ironisk? [br] [br]Jag får betydligt mer om någon väljer att bli en "wealthy affiliate" men det är väl vad signaturen är till för. Göra reklam för det man håller på med. [br] [br][quote]Det kan dröja några år innan du blir miljonär :mrgreen:[/quote] [br] [br]Visst men det är inte mitt mål. Men när du skriver så föraktfullt, motiverar det mig bara mer. [br] [br]Kritisera inte det du inte vet någoting om.
url=http://www.wealthyaffiliate.com]Wealthy Affiliate[/url]
720
[quote="7up"] [br]I vilken värld då? Trycker man på länken kommer man till [b]WealthyAffiliate.com[/b] ett e-universitet där man kan lära sig marknadsföring. Jag skulle inte rekommendera någonting jag själv är medlem i. [br] [br]Vad har du fått att jag får 50 öre för varje klick och 1 krona för varje som registrerar sig? Vad har du fått det ifrån, eller är du ironisk? [br] [br]Jag får betydligt mer om någon väljer att bli en "wealthy affiliate" men det är väl vad signaturen är till för. Göra reklam för det man håller på med.[/quote] [br] [br] [br]Trycker man på länken kommer man inte bara till WealtyAffiliate.com, man hamnar där specifiserat som din "kund". Att som du gör dölja en annons för din "vara" i löpande text är inte godkänt av andra affiliet, men det är kanske vad dina "lärare" lär ut. [br]Du kanske skulle börja med att be dem lära dig länka ordentligt, eller åtminstone lära ut så basic kunskap att du själv kan se var felet är.
46
Stefan, du vill inte börja sälja lite Herbalife och bli miljonär på en vecka? :grin:
8
[quote="Redkon"] [br]Trycker man på länken kommer man inte bara till WealtyAffiliate.com, man hamnar där specifiserat som din "kund". Att som du gör dölja en annons för din "vara" i löpande text är inte godkänt av andra affiliet, men det är kanske vad dina "lärare" lär ut. [br]Du kanske skulle börja med att be dem lära dig länka ordentligt, eller åtminstone lära ut så basic kunskap att du själv kan se var felet är.[/quote] [br] [br]Är inte det som är poängen med att ha en signatur? I marknads syfte? [br] [br]Om det är förbjudet att länka direkt till ett affiliate program på detta forum får jag väl länka till min blog istället. [br] [br]Olika forum har olika regler. [br] [br]Jag döljer ingen annons. Jag kommer länka direkt till Wealthyaffiliate.com hädanefter, eftersom det är av högt värde för affiliates. [br] [br]Då är väl alla nöjda?
url=http://www.wealthyaffiliate.com]Wealthy Affiliate[/url]
232
Jag är mer nyfiken på varför två miljonärer skulle vilja hjälpa dig och i vilket syfte? Att tjäna mera pengar via affiliates? Pyramid?
M-Daniel Johansson
8
Nej inget pyramid. Jag är med i en community som styrs a två internet miljonärer. De sysslar med marknadsföring. [br] [br]Thats it. [br] [br]Det roliga är att i Sverige så verkar affiliate vara ett förbjudet ord. Utomlands så är det ett respekterat ord. [br] [br](Jag pratar inte om mig själv utan ordet i sig.)
url=http://www.wealthyaffiliate.com]Wealthy Affiliate[/url]
12
affiliateannonser kör jag på min sida, frågan är ju bara om man tar ett företag som har seriösa annonser eller inte.. [br]Hur deras framtoning på sin sida är med mera.. den som lovar att man ska bli miljonär har med all säkerhet nått skumt i bakfickan.
Magnus Rönnerup
www.whiskyinfo.se
8
Det är ingen som lovar att man skall bli miljonör i WA. Däremot lär de ut hur de gjorde för att bli framgångsrika.
url=http://www.wealthyaffiliate.com]Wealthy Affiliate[/url]
19
[quote="7up"]Jag har startat min företags idé om att bli marknadsförare på internet. [br] [br]Jag blir coachad av två stycken internet miljonärer som blivit rika på marknads föring på internet. [br][/quote] [br] [br]Kom bara ihåg att skriva ihop "internetmiljonär" på visitkortet. [br] [br]Kul för dig att du har hittat två coacher som du tror på. Önskar dig lycka och framgång med din idé. :)
219
1
Det finns en uppsjö av den här typen sätt att få folk att tro de ska tjäna storkovan.[br]Allt går ut på att ge bort något gratis, tex en e-book (som man i sin tur kan hämta hem gratis) mot att man får personens e-mail. Den e-mailadressen hamnar i en autoresponder[br]och kommer att skicka ut 1, 2, 3 och även fyra mail med några dagar emellan. Detta kan man lägga upp som man själv vill.[br]I varje mail finns länkar till affiliateannonser och dyl. [br]Jag har varit ute och forskat lite i detta. Man kan lätt samla i hop en hel del e-post adresser. I sverige får man inte så mycket ersättning/click eller leads som i USA när det gäller affiliateannonser.[br][br]Säg sen att man har 7-10 olika autoresponsrar om olika ämnen, hundar, bilar, internetmarknadsföring (vilket nu mer är lönlöst då det vimlar av dessa. Det är ju som att försöka sälja marknadsföring till en marknadsförare som redan kan allt) Nej, pröva ett annat ämne som du kan lite om.[br]Allt detta som jag skrivit är kunskap som de säljer för 500 kr eller mer. Fast då i lite mer layout med videos mm. Alla ser de likadana ut, har samma layoutprincip.[br][br]Kul tidsfördriv men miljonär.....nja....nääää

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.