Jag har jobbat som tekniker och projektledare i snart 15 år och startade en enskilld firma i slutet på januari.
Syftet är att tillgodose mitt eget behov av personlig utveckling, dvs det är helt enkelt väldigt roligt. Inte har jag något emot om jag också tjänar en massa pengar på det, men jag är gammal nog att inse att det dröjer.
Min huvudsakliga målgrupp är små företag. Företagsidén är att kunna hjälpa till med allt som kan uppstå. Till skilnad mot de större och dyrare konsulterna kan jag erbjuda enkla och smarta lösningar och till en kostnad som man är beredd att ta.
Jag kan ställa upp med hjälp oavsett vad det gäller. Projektering, anskaffning, installationer, felsökning, support m.m.
Som jag nämnde har jag lång erfarenhet och jag kan lämna goda referenser. Policyn är att bara slutförda jobb debiteras.
Mitt motto och slogan är att det ska vara riskfritt att anlita mig. Ej nöjd, ingen faktura.
Jag jobbar på att få upp antalet träffar på min hemsida, men detta är mest för mitt eget egos skull. Jag får mina kunder andra vägar. Annonser och mun till mun.
Jag driver ett företag som i allra högsta grad är seriöst och där mina ekonomiska mål, främst är att kunna vidareutveckla företaget.
Besök min hemsida, maila mig synpunkter och förslag, svara i denna tråd eller ring. Detta oavsett om ni är ute efter sammarbete eller behöver mina tjänster.
Jag har idag ingen fast leveratör av reservdelar och komponenter. Om du finns därute som är nystartat och som kan erbjuda mig någor... ja då kanske vi kan hjälpa varandra.
Har ni nu orkat läsa ända hit, gör er då besväret att klicka på min länk. Jag tjänar inga pengar på det, men det är alltid lika roligt att kolla statistiken och dagens träffar 🙂
Hälsningar
Magnus
Magnus Danielsson Data (MDdata)
[email protected]
http://www.mddata.se
Angående inlägget som jag läste om att tjäna $1000 om dagen: Det finns bara 3 sätt att bli rik på. Lotto, aktier och hårt arbete. Lotto och aktier är beroende av tur. Hårt arbete lönar sig och jag styr själv. Genvägar finns det inga. Hur bra affärsidé man än har, krävs hårt arbete. Är man inte beredd att ta det, då ska man vara anställd och fortsätta köpa lotter.