Prenumerera
Företagande Forum
Vill ha hjälp med vad mittt företag skall heta. Har just nu inga ideer.
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Starta eget kurs skatteverket - Är de bra?
Det tipsas ofta om skatteverkets starta eget kurser men jag har aldrig hört om någon som varit där. Kategori: Allmänt |
|||
Vad ska mitt företag heta mer? Godkändes ej.
Hej igen alla kunniga 🙂 Kategori: Allmänt |
|||
Bekräfta ägare av ett företag?Jag håller på att göra en ny webbsida där användare kan lägga upp befintliga företag i ett register. Ägarna av företaget kan i ett senare skede regist... Kategori: Allmänt |
|||
Billigaste fraktsättetVilket fraktsätt är billigast inom Sverige för paket som väger några kilon? Är det bussgods, dhl, schenker, posten eller något annat? Kategori: Off Topic |
|||
Lansering av en ny marknadsplats för affärsöverlåtelserMed detta inlägg vill vi göra er uppmärksamma på att vi har smyglanserat bolagskartan.com. Vår ambition står fast: - att bli det naturliga valet vid <... Kategori: Anslagstavlan |
|||
Fördelar/nackdelar anställd eller konsult?Hej. Jag är i diskussion med ett mycket litet företag angående anställning. Jag har blivit erbjuden en anställning, men ej ännu skrivit något formellt... Kategori: Allmänt |
|||
De gav mig ett annat företagsnamn - vad ska jag göra?Jag tänkte registrera samma bolagsnamn som min domän men det godkändes inte då det inte är tillräckligt utstickande ur mängden, om jag däremot hade sk... Kategori: Allmänt |
|||
Telemarketing Gratis Startavgift
Under maj månad så satsar vi på att få in nya Telemarketing Uppdrag bjuder på startavgiften om uppdraget sträcker sig mer än 8 veckor. Kategori: Anslagstavlan |
|||
Bolag med samma namnKonstig fråga kanske men tror ni det finns flera företag som har exakt samma namn? Enskilda firmor får ha det om de ligger i olika län. Jag har sökt p... Kategori: Allmänt |
|||
Anställa personal
Jag har lite frågor om att anställa: Kategori: Allmänt |
|||
Investera i vinerJag sitter och dricker ett glas vin och funderar på investeringar och sparande/pensionssparande. Började söka efter information om att investera i vin... Kategori: Off Topic |
|||
Bloop - Webdesign för idag och imorgon!
Dagens hemsidor kräver inte bara en snygg framsida, baksidan är minst lika viktig Kategori: Presentera dig och ditt företag |
|||
Kostnadseffektiv programmering - WIPmedia.se
Hej, Kategori: Presentera dig och ditt företag |
|||
Marknadsföring - i det breda perspektivet
Hej! Kategori: Presentera dig och ditt företag |
|||
RotavdragetJag har funderat på om rotavdraget kommit till för att motverka svartjobbandet. Är det så? Kunden får ju hälften av pengarna tillbaka så svartjobbarna... Kategori: Off Topic |
|||
Vem sköter garantiärenden?Ska jag sköta garantiärenden om jag driver en webbshopp med grejer som har garanti? Ska kunderna skicka tillbaka prylarna till mig och jag skicka dem... Kategori: Allmänt |
|||
FlipDesign (Webbyrå)FlipDesign tar på sig uppdrag från mindre simpla webbplatser till större komplexa lösningar där pålitligheten måste vara 100%. Allt som görs här på Fl... Kategori: Presentera dig och ditt företag |
|||
Hur kommer man i kontakt med tillverkarna?
Hejsan! Kategori: Allmänt |
|||
FlipDesign (Webbyrå)
FlipDesign riktar sig till allt från små till stora företag som behöver en ny fräsch webbplats. Kategori: Presentera dig och ditt företag |
|||