Prenumerera Ekonomi
Bilförmån
Bilförmånen, läggs den på resultatet eller vinsten? |
|||
Försäljning av inventarie, bokföra
Hej! |
|||
Inköpspriser
Hej, Kategori: Inköp |
|||
Pris vid köp av företag?
Förstår att det är svårt att det är en svår fråga... men alla tips och råd som jag kan få är värdefulla. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Bokföra överföring mellan bankkonton?
Hej! |
|||
Gratis BudgetprogramDet MÅSTE ju finnas. jag behöver ett program som kan beräkna en balans och en likviditet och en resultatbudget till min affärsplan. Finns det några at... |
|||
Hjälp att köpa in datordelar!
Hejsan, nu är jag nästan igång att köra igång och sälja datorer. Men har problem med vart jag ska handla från. Kategori: Inköp |
|||
Finansiering med privat lån
Funderar att köra igång eget i form av enskild firma alt. HB. För att finansiera det hela privatekonomiskt planerar jag på att ta ett privatlån.
Kategori:
Finansiering, Riskkapital och Bidrag
|
|||
F-skatt för designer
Hej, |
|||
Skatt i handelsbolag
Hej |
|||
Google ads - bokföring
Hej |
|||
Handelsbolag - resultatkontot vid årets slut
Hej allihopa, |
|||
Varuinköp från Eu-land
Kan någon förklara varuinköp från annat e-uland, vad som gäller för mig i sverige, jag har försökt att läsa och läsa men fattar svårt? |
|||
Privat tagna lån in i ett HBJag och min kollega har finansierat ett köp av ett HB genom att ta egna privata lån hos banken. Vi har olika stora delar på lånet, samt olika räntor,... |
|||
Köpa loss kamera från mitt egna företag, hur gå tillväga?
Det är såhär: |
|||
Utdelning i AB
Hej igen bokföringsexperter, |
|||
Hur göra, hobbyverksamhet?Jag funderar på att öppna en liten webshop och driva den som hobbyverksamhet under en tid. För att ev om några år eller så dra igång ett ordentligt fö... |
|||
Hjälp med uträkning ang bidrag och investering
Jag har funnit ett mikrobidrag som hjälper till att stödja ett företags investering. Bidraget är 50% av investeringen. |
|||
Ny företag - ny bokföring...
Hejsan. |
|||
Bokföring i EF
Om man har en EF och använder sig ut av sitt privata bankkonto och betalar alla fakturor med ska man då bokföra ett köp enl fölande? |
|||