Prenumerera
Ekonomi
För mycket återbetalt på kreditfaktura
Hejsan, jag har en liten utmaning i bokföringen som jag hoppas att någon vänlig själ kan hjälpa mig med. |
|||
Hur fungerar det när man köper in varor på loppis?
Hej! |
|||
Hjälp med målkostnad av en produkt
Jag undrar om det finns någon här med erfarenhet inom klädbranschen som kan hjälpa mig? Kategori: Inköp |
|||
Pengar sparade på AB
Hej, |
|||
Bokföra Kreditfaktura
Hej alla på forumet! |
|||
Rådgivning!
Hej |
|||
Delägare i flera bolag - hur skall jag äga? Privat eller bolag?Hej! Har två delägareskap á 10% i två olika bolag som är knutna till det bolag jag är anställd i (nedan kallat bolag A)! Kommer troligtvis att flytta... |
|||
Bokföra fakturering av försäkringsjobb
Hej, |
|||
Bokföring av sponsring
Hej! |
|||
Företagare/anställd i samma bolag, risk räknas som anställd?Jag var företagare i en lokal och anställd i en annan på olika dagar. Sedan bara anställd och därpå som företagare en dag per vecka där jag är anställ... |
|||
Bra skatteuträkning i NE R42?I Näringsbilaga NE har Skatteverket satt ner summan i R42 från 410.594 till 30.899 och är väl bara bra? |
|||
Bokföra faktura (inköp) med tobaksskatt/punktskatt
Hej på er, |
|||
Inköp av jordbrukstjänster.. konto..?
Har lite fler funderingar gällande en samlingsfaktura från våran grannbonde. |
|||
Hjälp mig hitta enkelt bokföringsprogram AVSLUTAT INLÄGG
Hej |
|||
Redovisning av olika inköp utan kvitto, hur?
Hej! |
|||
Bokföra kostnader under året i efterhand på bästa sätt
Hejsan! |
|||
Enskild firma, reparation av elektronik, lager, inventarier
Hej! |
|||
MobiltelefonabonnemangHej, Skatteverket har lämnat ett nytt ställningstagande kring eventuell förmånsbeskattning av privat användning av t.ex. mobiltelefon. Jag hittar enda... |
|||
Dropshipping - Införselmoms/UtläggningsersättningHej. Visst är det lagligt/korrekt, om man vill, att kunna betala en kunds faktura han fått från speditören för att sedan bokföra avgifterna? Det handl... |
|||
Lönespecifikation med avdrag för pappaledighet
Hej! |
|||