Prenumerera
Ekonomi
Bankgiro eller företagskonto??Jag är nybörjare inom bokföring och försöker förstå hur jag ska bokföra olika händelser. Det jag har fastnat på är om jag ska bokföra fakturor som jag... |
|||
Sälja fakturorBerätta om era erfarenheter av att sälja fakturor? På factoringl... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
ändra i bokföring och årsbokslut i efterhand
Hej! |
|||
Bokföring av hotell.
Hej. Jag har en nystartad enskild firma. Jobbar som konsult. |
|||
Företags kommunikation
Tjenare alla företagare! Kategori: Inköp |
|||
Omräkningsnyckel? (egenanställningsföretag, Frilans Finans)
Hej! |
|||
Kontera konferens med personal
Hej |
|||
varan VMB och portot inte?
Hej! |
|||
Tips på bokföringsprogram?
Undrar om ni har tips på bra och prisvärda bokföringsprogram för Enskild firma? |
|||
Bokföra obetald faktura
Hej, nybörjarfråga om bokföring: |
|||
Köpa varor av mig självHar en enskild firma där jag nu från en leverantör kan beställa varor jag behöver själv och inte till företaget. Hur beter jag mig då för att s.a.s kö... |
|||
företagskort och bankkonto
Hej, Kategori: Inköp |
|||
Hur beräknas vinstskatten?
Hej! |
|||
Bokföring av tull & moms inköp utanför EU
Hej hur bokför jag detta. kolla bifogad fil. |
|||
Bokföra utgift i efterhand för förra kvartaletJag har ett kvitto som jag missade att bokföra i det förra kvartalet, och jag har redan lämnat in momsrapport för den perioden. Kan jag bokföra utgift... |
|||
Hur vet jag hur många aktier jag skall ha i mitt bolag?Jag har verkligen sökt överallt i flera dagar efter information kring detta och har t.o.m. ringt Bolagsverket två gånger utan att de har kunnat ge mig... |
|||
Två bokföringsfrågor
Hej, nybörjare på bokföring undrar: |
|||
Kontoplan, nybörjarfråga
Hej! |
|||
Bokföring i AB med liten aktivitet
Hej företagare, |
|||
Bokföring av utrustning som inköpt före registrering av företagJag har lovat hjälpa min som med bokföringen på hans nya företag. Under det senaste året har han inköpt kamera och annan utrustning som han behöver i... Kategori: Inköp |
|||