Prenumerera
Företagande Forum
ExportHur gör man om man vill öppna ett företag i ett annat land? Kategori: Allmänt |
|||
Inte bara bensinpriset :evil:
:o Kategori: Off Topic |
|||
Allt färre entreprenörer i Sverige
Ganska intressant artikel tycker jag! Kategori: Allmänt |
|||
Semester!!!Nu är det snart dag för semester! Bara 3 arbetsdagar kvar till 2 veckors semester. Sen ska vi försöka hitta en bra restresa till värmen 🙂 Ska bli skö... Kategori: Off Topic |
|||
Hörndatorbord säljes!:idea: Datorbord för placering i hörn, med gott om plats för bildskärm, hylla för "burken", skåp, hyllor för pärmar, skrivare, CD-skivor mm. Boklamina... Kategori: Off Topic |
|||
Nu startar jag snart eget!Nu börjar jag bli trött på Sveriges arbetsmarknad! Trivs inte med det jobb jag har idag, och kommer nästa år att bli av med det pga att staten ska fly... Kategori: Off Topic |
|||
Driva företag måste bli ett alternativ till anställning
Intressant artikel tycker jag! Kategori: Allmänt |
|||
Posten - priser?
Någon som har koll på priser hos posten? Kategori: Allmänt |
|||
London - terroristattentat!!
Då har det hänt igen! Det är så trist när sådana här saker händer! Vi lider med de som fått sätta livet till idag i denna tragedi.
Kategori:
Off Topic
|
|||
Fildelning - olagligt!
Jaha vad säger ni, kommer ni att fortsätta med detta? Kategori: Off Topic |
|||
Bensinpriset - hur långt ska de gå?
Börjar bli riktigt dyrt nu, dock har vi priskrig här i Borås just nu så här har vi normala nivåer fortfarande men det ändras nog snart.
Kategori:
Off Topic
|
|||
att ta över ett konkurrerande företag* hjälp
Hejsan, Kategori: Allmänt |
|||
Moderaterna drar ifrånModeraterna är Sveriges största parti, med stöd av 31,7 procent av väljarna. Detta efter att socialdemokraterna har noterat en statistiskt säkerställd... Kategori: Off Topic |
|||
Midsommar?
Händer det något kul i midsommar? Kategori: Off Topic |
|||
Riksbanken sänker räntan - vad anser ni om det?
Riksbanken sänkte sin viktigaste styrränta, reporäntan, med 0,50 procentenheter till 1,50 procent vid måndagens möte. Kategori: Off Topic |
|||
Kamprad fortfarande världens rikasteIkeagrundaren Ingvar Kamprad är fortfarande världens rikaste. Med en förmögenhet på 380 miljarder kronor överträffar han med god marginal Microsoftgru... Kategori: Off Topic |
|||
Hur går man tillväga?
Hur går man tillväga om man har en bra idé som man vill utveckla? Kategori: Allmänt |
|||
Persson bekräftar nya Ams-åtgärder
Regeringen utökar satsningarna mot arbetslösheten och kommer i höstbudgeten att presentera nya åtgärder för att få fler människor i arbete. Kategori: Allmänt |
|||
Michael Jackson friad på alla punkter!Vad tycker Ni om detta? Kategori: Off Topic |
|||
Hormonsprejen alla säljare vill ha
Lite kul läsning: Kategori: Allmänt |
|||