Företagande Forum

Marknadsföring på Internet med Tävlingar

Hej,

jag heter Sven-Anders Bergström och är VD för Bli en vinnare Nordic AB. Vi jobbar med marknadsföring på Internet genom tävlingar. Med tävl...

Kategori: Presentera dig och ditt företag

Annonser

För några dagar sedan, så beslöt jag mig från att bojkotta ett flertal webbplatser
som har alldeles för mycket reklam. Ibland så få man sitta i kö,...

Kategori: Allmänt

Trycka t-shirts

En polare till mig funderar på att mest som hobby-verksamhet trycka olika t-shirts med motiv och sälja i mindre upplagor (från serier från kanske bara...

Första-hjälpen, hjärtundersökningar

Lundgren Creative är ett företag som utbildar i Första-hjälpen för vuxna och barn. Dessutom erbjuds hjärt-undersökningar av idrottande barn, ungdomar...

Visitkort?

Tips på bra ställe att köpa Visitkort?
Jag har en idé om hur jag vill att de skall se ut, och jag har en logotyp.

Provade VistaPrint, men fi...

Kategori: Off Topic

Automatisk postinlämning?

Hej!
Någon som vet hur det fungerar att vara avtalskund hos Posten och kunna lämna in brev/paket utan att behöva vänta för registrering? Har sett d...

Besöksfrekvens/Statistik.

Har hemsida med försäljning.
Har ca 100 unika besök per dag.
Det har gått framåt sedan jan07, då jag startade. Nu är det över 13 000 unika total...

Representation i Kina - utan att sätta upp företag

Mitt namn är Björn Grip , Managing Director för Shanghai Huangxi Trade Co. Ltd., ett kinesiskt registrerat företag med kontor i centrala Shanghai. Vi...

Ibland står du still när omvärlden rör sig - Vi hjälper dig växa! www.silvin.se

Det som gör dig unik som företagare är det som gör oss unika som marknadsförare.
Vi anpassar våra tjänster efter dina behov.

Silvin - creati...

Visma Spcs diagram

Hej!
Jag använder visma spcs bokföringsprogram och skulle vilja skriva ut diagram på resultatraporten osv.
hur gör man?  det finns ingen sådan...

Humor & Roligheter

Mojo brukar vara bra på det och det underlättar mer än man kan tro så fram med lite roliga saker. Själv såg jag i Metro den 26/10-07 sidan 2 en älg so...

Skattemyndigheten på krigsstigen

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1093255.ab
Jag tycker personligen att den nya regeringen borde ge myndigheten nya direktiv.
Att jaga k...

Kategori: Nyheter

Den fantastiske Fredrik Härén

Jag har flera gånger lyssnat på hans föredrag på kunskapens dag och har ni ännu inte lyssnat så finns länken här.
http://www.foretagande.se/index.p...

Språkbruk

Det skär i hjärtat när jag ser ord som exempelvis våran men man kanske skriver så idag. Min kille på 5½ år har finuliga böjningar på ord som man borde...

Söker dokument om att döpa företag

Hej,

vet att jag för ett par år sedan hade ett pdf-dokument på svenska om att döpa företag. Det var en djävla bra guide i namn, vilka olika typ...

Ny hemsida åt företaget?

Hej!

Whalenut Design erbjuder hemsidor till komkurrenskraftiga priser och utan krångliga svårförstådda avtal.
Vi designar er hems...

imps.se

imps.se är marknagsföringsnamnet på våran produkt (fastän företaget egentligen heter Jabit AB så används imps.se som marknadsföringsnamn).

Vi f...

Undersökning

[font=Verdana]Hej!

Jag pluggar på Hyper Island i Karlskrona och gör en undersökning om företagande. Skulle verkligen uppskattas om ni ville sva...

Teoretiskt sätt...

Går detta? (lägg gärna till information jag glömt)

1) Om man vill starta t ex en online spelsida med bara en låg medlemskostnad (månad/år, vad...

Tävla och vinn böcker och biobiljetter!!

Vi startar nu igång en ny tävling så att även ni som inte hade möjlighet att besöka oss på mässan nu får chansen.

Kategori: Nyheter