Företagande Forum

Hur mycket i vinst eller hur högt resultat bör man ha?

Jag är nyfiken på vad är "medel" vinsten eller resultatet på ett enmansföretag under verksamhetsår 2, Hur mkt skall en anställd dra in till firman i m...

Kategori: Allmänt

hur många lever på sitt företag idag?

Har en liten fundering kring hur vanligt det är att man lyckas leva på sitt företag.  🙂

Lever du på ditt företag idag?
Hur länge har du gjo...

vantrivs på jobbet, vill starta eget istället, hur göra?

Kort sagt kan man säga att jag tycker inte riktigt om mitt jobb, som dock är en fast anställning..

Har länge haft planer på att starta eget, me...

Sverige- Bäst i världen på innovationer

Sverige är det bästa innovationslandet i världen. Det visar European Innovation Scoreboard, en årlig rankning av innovationskapaciteten för EU-länd...

Kategori: Nyheter

Fråga ang. SNI-koder

Hej!
Jag sitter här och fyller i en blankett för företagsregistrering (via Kategori: Allmänt

instantanswer.se

Vi på IA tillhandahåller en tjänst där du som kund kan skicka in frågor via SMS som vi sedan besvarar. Kostnaden är 10 kr och nr är 72 456.

Kategori: Presentera dig och ditt företag

Hänvisning till företaget på produkten?

Hej!

Jag har planer på att trycka upp designade block som sen ska säljas vidare till detaljhandeln. Jag undrar dock lite vad man behöver ha med...

Får jag dela ut reklamprylar utanför arenan?

Hej allihop och tack för ett härligt forum!

Jag överväger att köra en grej inom reklam och profilartiklar och kollar nu på lite prylar som är l...

dataåterställning HeVo Consult

I dagens samhälle där viktig information, såväl företagets som den privata läggs på datorer, diskar och kort av olika slag, börjar fler och fler inse...

lån på kreditsidan.com ?

var precis inne på www.kreditsidan.com och hade lite frågor om det som stog där och det här forumet verkar ju passa bra för att få svar på mina undrin...

SÖKMOTORS MARKNADSFÖRING

Mitt namn är Alexander Wroblewski och jag driver företaget SEO IT Sverige.
Rörelsen sysselsätter ett gäng glada och ambitiösa själar som älskar det...

2 företag i 1

Jag driver en liten firma tillsammans med far min.
Det är en (1) firma, men han har sin verksamhet och jag har min.

Hans verksamhet går ut...

Hjälp med att starta tidning...

Kortfattat kan jag säga att jag funderat på att starta en tidning på ca 200 sidor som ska ges ut en gång i månaden.

Innehåll har jag inga probl...

IntimButiken.com

Jag har öppnat en sida [color=red]http://www.intimbutiken.com[/color]
Vi säljer Sexleksaker, Sexiga Underkläder, Potensmedel, Kondomer med hög
k...

Råd till en webbshop

Behöver råd av er kunniga. Har haft funderingarna länge på att öppna en litet webb-shop på nätet, Vet inte ännu vad jag ska sälja. Målet är inte inrik...

Hjälp av sin kommun

Hej på er alla!

Jag sitter och funderar på om jag missat något viktigt i mitt företagande. Sitter man och läser tidningen så dyker det ena exe...

tips kring kall-ringning till kunder?

För att nå kunder är det ibland nödvändigt att själv ta initiativet och ringa upp möjliga kunder innan de ringer en själv. Men detta är enklare sagt ä...

www.quickhelp.se

QuickHelp.se är en uppdragsförmedlingstjänst där man har möjlighet att få hjälp med uppdrag/uppgifter.

Du lägger upp ditt uppdrag och tar emot...

Viktig dokumentärfilm

Jag tror att www.zeitgeistmovie.com, Zeitgeist the movie, kan vara den viktigaste dokumentären på bra länge. Ta dig tid och titta på den, den ä...

Kategori: Off Topic

Patrik Noréns Bouleservice i Eskilstuna [uppdaterad]

Om företaget:
Startade ensam 1/6 efter att ha samarbetat med en annan person inom samma bransch på håll under ett par år.
Jag har boulekl...