Företagande Forum

Återvinning!

Tjenare!
Är ny här på forumet  😃

Visste inte riktigt vart jag skulle posta detta, Så det fick bli här.

Har en fråga om återvinning,...

Kategori: Allmänt

revisorsarvode

Hej
vad betalar ni för revisor? har fått ett pris för 1000kr timme. (utgår från att det är ex moms) men vet inte.
rimligt trots att det är myck...

Öka din lönsamhet med MKB Människokraft Hb

Affärsidéen är att hjälpa företag och verksamheter med analys och optimering av människor, verksamheter och affärsidéer samt verktyg för detta.
Bas...

Kategori: Presentera dig och ditt företag

Få en lika snygg profilbild som jag :o)

Kolla in http://yearbookyourself.com/

Ganska kul...

André

Kategori: Off Topic

starta vs köpa befintligt AB

Hej
Vet inte om vi ska starta eller köpa ett befintligt AB och undrar lite. Helst ett kreditvärdigt bolag, så jag antar att skalbolag inte blir akt...

TryckExperten -Profiltryck

TryckExperten i Linköping levererar profiltryck för föreningar, skolklasser och företag.
Vi förstår vikten av...

Sportelektronik AB - tillverkar viltmålsbanor

Hej!

Jag arbetar i ett familjeföretag som tillverkar vilmålsbanor, för skytteträning och tävling.
Vi håller till i mindre ort i Norrlands in...

Foretagande.se börjar använda Twingly

Vi har nu börjat med Twinglys bloggtjänst som listar sajter som bloggar om...

Kategori: Nyheter

Uppstart av ideell organisation

Jag hter Gustav, är 18 år och har som avsikt att starta uppen organisation för arrangemang av fester. Deta är mitt prjektarbete och jag vill kort sagt...

Var köper man väskor?

Hej,

Jag slipar på en affärsidé som kräver en specialsydd väska i ett tåligt och resistent material. Frågan är vart jag ska vända mig för att f...

Svenska företag fortsätter att bryta mot diskrimineringslagen

Svenska företag fortsätter att bryta mot diskrimineringslagen. Mer än hälften av företagen (53 procent) genomför inte den lönekartläggning som lage...

Kategori: Nyheter

Good stuff, nice price - Stuffyard.se

En samlingsplats för dig som vill finna hemunderhållningsartiklar. Besök www.stuffyar...

Grossist.se-Sveriges Grossistregister AB

Grossist.se är ett register över svenska grossister, som utöver att bara vara ett register erbjuder funktioner såsom forum, mässguide och produktregis...

Sugen på att lära sig mer om starta eget?

Tjena.

Den 13-15 oktober är det en mässa jag skall gå på och tycker de flesta här också bör göra det. Jag bor i Enköping för de som inte vet oc...

Proffsig företagsprofil till oförskämt låga priser

Hej!

Jag är projektledare på www.logofuture.se. Det är en helt ny typ av designbyrå som fått kunderna att strömma till mitt i lågkonjunk...

Juristbyrån Enjoy Consulting - ECLAW

För Din trygghet i Privat- och Affärslivet!

Funderingar på att starta företag, men osäker kring det administrativa?
Håller Du på med...

UF-företag inom paintball.

Under den senaste tiden har jag funderat mycket på vad jag ska starta för någon UF-företag då jag ska starta det i 2an på Handels programet som jag gå...

IP telefoni?

Jag undrar om någon känner bra IP telefoni leverantör?

Vi har intresse att ringa billigt från ett baltiskt land till Sverige (helst mobil- och...

Hittaupplevelse.se förmedlar upplevelser

HittaUpplevelse.se vill tillsammans med leverantörer/partners av upplevelser ge såväl privatpersoner som företag ett rikare liv. Inte på pengar men vä...

Vi trycker ditt företags budskap eller logotyp på levande rosor

Annorlunda profilering.

Profilera ert företag eller tillställning på ett unikt sätt. Vi trycker er företagslogotyp eller ert budskap på levande...