Prenumerera
Företagande Forum
LÅGT PRIS! Enkel Hemsida/ Webbutik eller FöretagsFacebook!!!
Vi på My new thing kan hjälpa dig som företagare, privatperson eller förening med följande tjänster: Kategori: Anslagstavlan |
|||
Föräldrapenning med enskild firma
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Vi firar 1år! Tårta till oss, 1000kr rabatt på er logotyp!
Kategori: Anslagstavlan |
|||
Måste man vara ansluten till fackförbund och kollektivavtal ?Måste man vara ansluten till ett fackförbund och ha kollektivavtal i ett bolag som jobbar med flyttstädning? Kan de anställda gå med i detta iallafall... Kategori: Allmänt |
|||
Lägsta lönerna för reklamutdelning och flyttstädningVar får man reda på lägsta lönerna för reklamutdelning och flyttstädning? Kategori: Allmänt |
|||
få tillbaka moms?
Hej. Kategori: Allmänt |
|||
Träffa nya kunder på Tjejmässor i Blekinge
Vill du träffa nya kunder? Medverka på våra Tjejmässor i Blekinge i april och maj.
Kategori:
Anslagstavlan
|
|||
Packningstejp med eget tryck
Hej!
Kategori:
Allmänt
|
|||
Få 10% rabatt på fina New England produkterVälkommen in till www.newenglandstil.se och fynda fina New England och Marin inspirerade produkter så som kuddar, plädar, sängkläder, kökstextilier et... Kategori: Anslagstavlan |
|||
Importera Kläder från Bangladesh utan Tullavgifter
Hej! Kategori: Presentera dig och ditt företag |
|||
ATT SYNAS !Sajten som inlägget gällde är nedlagd. Kategori: Anslagstavlan |
|||
Från ide till klar produkt
Här kan ni följa vår resa, hur vi går från ide till klar produkt ute på marknaden. Kategori: Presentera dig och ditt företag |
|||
Firetext - Brandvarnaren som skickar sms!
Hej! Kategori: Presentera dig och ditt företag |
|||
Avbryta leasing vid avslut av enskild firma?Jag har haft en enskild firma i två år men tänker nu kasta in handduken. Jag har tröttnat på att jobba halvt ihjäl mig under sommarhalvåret för att se... Kategori: Allmänt |
|||
Supreme handdukstorkar- Europeiskt kvalitet till låga priser!Låt oss få presentera Supreme handdukstorkar- för dig som antingen vill renovera d... Kategori: Presentera dig och ditt företag |
|||
20 % rabatt!Nu i mars är det två år sen Carolines Smyckeskrin gick från att vara en hobbyverksamhet till ett företag och det firar vi med att månadens erbjudande... Kategori: Anslagstavlan |
|||
Kontoutdrag till revisor?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
öppna butik - kostnad?Hej, jag driver en webshop men funderar på att även öppna en fysisk butik. Jag har börjat att undersöka utbudet och även de kostnader man har för en b... Kategori: Allmänt |
|||
Affärsutveckling i Bulgarien
Jag befinner mig i Bulgarien och kan hjälpa er med följandet Kategori: Presentera dig och ditt företag |
|||
Designer sökes,
S.H footwear Kategori: Presentera dig och ditt företag |
|||