Observera: Inlägg i forumet publiceras omedelbart utan redaktionell förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se. Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent ansvarar själv för innehållet.

Senast uppdaterad för 1 timme sedan

Söker seriösa företagare som vill optimera sin hemsida

Jag söker företagare som vill se över sin hemsida och förbättra hur den presterar.

Har du en WordPress-sida som känns seg, inte riktigt fungerar som den ska eller bara inte ger de resultat du vill ha, så kan jag hjälpa till att hitta vad som behöver göras och åtgärda det.

Jag erbjuder analys av din hemsida samt optimering för bättre hastighet, funktion och stabilitet. Du får konkreta förbättringsförslag och, om du vill, hjälp att genomföra dem.

Du som hör av dig är beredd att investera en mindre summa för att faktiskt förbättra din sida, inte bara få en snabb titt.

Det går bra att börja med att boka en timme om du vill testa eller har ett specifikt problem.
Skicka gärna ett mail med kontaktuppgifter kontaktar jag dig. Det går även br att ringa.

Jenkler IT AB - 073-731 76 64 - www.jenkler.se
Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.