Grafisk designer sökes

10
Skulle behöva lite hjälp med framtagande av logga till mitt företag. Ska starta webshop som med tiden möjligen kan utvecklas. Omfattningen idag kommer vara mycket liten och söker därför någon som kan tänka sig ställa upp till väl begränsad budget.

Om du är intresserad eller vill höra mer hör av dig!
1009
206
Hej, Kolla på 50lappen.se annars. Brukar finnas gott om erbjudanden inom den kategorin.
www.bocekonomi.se - Redovisning, nyföretagande, företagsutveckling
2
Hej, förlåt att jag glider från ämnet men jag är inne på samma spår som du och skulle behöva någon att bolla med om hur man går till väga :) Säg till om du vill slå ihop våra huvuden :)
1
Hej, VI kan troligtvis hjälpa er ta fram både logotyp, grafisk profil och i framtiden en webbshop om det blir aktuellt. Kolla gärna in vår hemsida för att se några av våra cases www.getonnet.se och maila oss på [email protected] om det är något av intresse! MVH, Getonnet
3
Hej! Kan absolut hjälpa dig. Hur kan vi ta kontakt för att bolla idér om hur loggan ska se ut? :) mvh
2
Hej! Jag kan hjälpa dig med grafisk design. Har ett nystartat bolag där jag som konsult utför diverse design jobb åt företag. Jag ser helst ett långsiktigt uppdrag där jag kan hjälpa dig vidare i utvecklingen av ditt företag med tilltalande marknadsföring. Alltifrån visitkort, flyers, header till webbshop osv. Hör av dig så kan vi talas vid och se till att fler av dina behov tillfredsställs! Min personliga mejl: [email protected] Ha det fint. Mvh, Emil Johansson

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.