Företagande Forum

för 10 minuter sen fick jag en idé, nu sitter jag här och vill förverkla den.

Som rubriken står för så har jag som sagt fått en idé, jag vill helt plötsligt starta en tidning.. En tidning som jag anser inte finns i hyllorna i af...

Kategori: Off Topic

Partnermodell, kan du hjälpa mig?

Hej,

Igår var jag på en "intervju" på ett företag som vill att jag ska bygga upp ett affärsområde alt. dotter-/systerförtag till ett redan etab...

Kategori: Allmänt

Telefoni

Någon som vet ett vettigt företag för mobil, adsl och fast telefon? Söker någon med bra kundtjänst som riktar sig till företag och gärna där man kan r...

Tips för jobb och karriär!

Hej! Jag vill tipsa er på foretagande.se om en ny tidning som bevakar konsultbranschen. Det går även att söka konsultjobb och få bra tips för karriär...

Kategori: Anslagstavlan

DELÄGARE/AFFÄRSPARTNER SÖKES

Total Marketing Scandinavia AB står bakom sajten totalmarketing.se. Projektet svarar på marknadens efterfrågan om en oberoende, kostnadsfri, användarv...

Kategori: Presentera dig och ditt företag

Trycksaker och logo design!

Behöver du hjälp att skapa en ny logotyp eller fräscha upp din gamla? Har du startat upp eller går i tankar att starta eget?

www.VisitkortExpe...

Importera från Kina

Hej,

Om ni vill importera från Kina kan mitt företag hjälpa dig.
Vi kan beställa vad som helst genom våra samarbetskontor i Kina.
Vi står...

Tillfälligt erbjudande på konsultation.

Vi på RA Konsult InWest erbjuder kvalitativa internetstrategier för företag. Bakom oss har vi branscherfarenhet, kunnande och samarbeten med branschen...

Kan man tjäna något på att sälja knivar på nätet?

Tror ni man kan tjäna något på att sälja knivar via en webbutik på nätet eller ska man kanske ha ett bredare sortiment?

Kategori: Off Topic

Skillnad mellan distributör och generalagent

Vad är skillnaden mellan distributör och generalagent?

Hur utformarar man en bra marknadsundersökning?

Hej!
Är en kille som vid nuläget vill starta eget företag och har fått i uppgift att göra en marknadsundersökning från min rådgivare. Så därför ha...

Tjänar man på att ha företag?

Hej!
Jag har börjat på ett nytt företag men fick en chock när jag såg hur mycket skatt man ska betala. Om jag har ett litet företag och tjänar ca 5...

Exklusiva Visitkort

Behöver du ett visitkort som ser bättre ut än kopierade kort från lokala tryckerier? Använd våra mattlaminerade visitkort med raka eller rundade hörn....

Mönsterskydd

Hej!

Jag är i startgroparna för att starta eget. 🙂 

Har några frågor angående mönsterskydd. Det är så att jag har hittat en produkt so...

NY HEMSIDA TILL DIT FÖRETAG!!

Hej Alla!!
Jag är design ingenjör och gör bland annat super billiga hemsidor
pris från 1000kr - 10000kr

Ref.sidor.
www.golelalla.se

Delägareskap

Hej

Jag har en utlänsk medborgare med ett starkt kapital som vill bli delägare (50%) i ett nystartat företag, hans har för avsikt att bosätta s...

Förpackningar - kostnad?

Jag har en idé om att börja tillverka en produkt till vilken jag i så fall behöver en förpackning i askform med de ungefärliga måtten 10 cm hög, 6 cm...

Tävling på Facebook!

Tävlingsdags!

TryckExperten lottar ut 3 st gratis T-shirt´s med valfritt tryck!
Designa nåt kul, promota din blogg, hemsida, ditt företag e...

Rikta Samtal. En slags start, men knappast ny! Eller?

Ännu ett utspel.

Inför möte

Jag ska starta en städfirma och ska träffa en potentiell (första) kund nu på måndag!
Är lite osäker på hur jag ska förbereda mig inför ett sånt hä...