Företagande Forum

Hemsida och webbshop

Vi gör hemsidor och webbshop som är användarvänliga för dig som inte kan hantera avancerade verktyg.

Användarvänlighet är en viktig del...

Kategori: Presentera dig och ditt företag

SEO-kurser ute på företag i Stockholm

Nu utvecklar HemsidePortalen.se arsenalen inom sina SEO-kurser ytterligare. Senast ut är SEO-kurser som hålls på plats ute på för...

Kategori: Anslagstavlan

LED ersätter traditionell underhållningsbelysning

Många traditionella typer av underhållningsbelysningsarmaturer håller nu på att ersättas av LED baserade alternativ, mycket beroende på den snabba utv...

Hur i #&@xxx# tar man betalt som konsult???

Började som konsult för någon månad sedan och det går bra. Jag har ett fast uppdrag där jag får hyggligt betalt, men nu kommer det in nya förfrågninga...

Kategori: Allmänt

Billig reklamplats

Hej!

Testa denna sidan med en banner på 150*150, det kostar bar 2999:- exkl.moms per 31 dagars period, Med en länk rtill er hemsida kos...

Marknadsundersökning

Hej, det är så att jag håller på med en marknadsundersökning angående reklam och människors reklamvanor. Jag skulle uppskatta om ni tog er tid att sva...

Kategori: Off Topic

Aktiebolag med bifirmor ?

Hej Hej! 🙂

Jag ska om några år starta ett aktiebolag. Har redan funderat klart, och kommit fram till att jag vill starta ETT aktiebol...

Webbdesign / Webbprogrammerare

Hej!
Jag är en studerande webbutvecklare med mycket erfarenhet inom PHP, Javascript, MySql, HTML, CSS och Photoshop.
Har tidigare varit...

Driver byggfirma. har funderingar

jag driver en liten byggfirma och har gjort så i ungefär ett år. Nu börjar en del frågor dyka upp.

Jag märker att det är nästan helt om...

SEO-kurs från HemsidePortalen.se

HemsidePortalen.se har dragit igång 5 stycken SEO-kurser genom nätverket kurser.se. Det handlar om allt från Grundkurser till Avancerade...

Bokförlag med utgivning och stöd för egenutgivning

Vår affärsidé är att hjälpa varje kund, utifrån kundens egen önskan, att uppnå bästa resultat.

Det innebär att vi inte har några färdig...

Ny affiliatesida

Hej! Har nyligen startat en ny affiliatesida med rekommendationer om var man kan beställa blommor online. Igår kom första inkomsten! Om någon är nyfik...

Greenbox media, gör dig framgångsrik på internet

Hallå!

Tänkte presentera mitt företag här, det är en relativt nystartad sida som vi fortfarande bygger på (Greenboxmedia.se) men tekni...

LED belysning minskar koldioxidutsläppen

Byter man ut glödlampor och kompaktlysrör mot LED minskar man energiåtgången, vilket minskar koldioxidutsläppen. Att ersätta traditionella ljuskällor...

LED kommer att växa kraftigt de närmaste 10 åren

LED står idag för ca 9 procent av den totala allmäna belysningen, men man räknar med att om ca 10 år kommer LED att stå för ca 64 procent av den total...

LED & LED Affärsområdeschef Kristofer Blockhammar

Affärsområdeschef (Skandinavien) Kristofer Blockhammar ser fantastiska framtidsutsikter och en enorm marknad för LED & LED´s innovativa produkter och...

Ta betalt?

Hej,

Tänkte kolla om någon har erfarenhet och kan tipsa mig i denna för mig nya situation. Jag driver ett relativt nystartat konsultbol...

Behöver hjälp med säljbrev

Hej! Jag har en firma som håller på med sökmotoroptimering. Jag skulle behöva en säljande text för de kunder som hamnar på min webbsida via en sökmoto...

Sveriges unikaste Auktionssida gällande kläder.

Seconddenim.se är Sveriges första auktionssida inriktat helt på jeans och jeansrelaterade kläder. Vi hoppas kunna samla det mesta inom jeans-stil hos...

SEO / Sökmotoroptimering 100:- per månad.

ERBJUDANDET GÄLLER INTE LÄNGRE

Hej! Jag har startat ett företag som fokuserar på sökmotoroptimering. Jag håller främst på att optimera...